کد خبر: ۱۰۴۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ 02 May 2022

 

وی گفت : همانطوریکه مستحضرید شهر کومله به دیار بهار نارنج شهرت داشته و  جشنواره بهارنارنج کومله یک سابقه دیرینه را طی کرده و از سال ۹۲ اولین جشنواره برگزار شد و در طی این ۷ دوره تعداد ۲ دوره در لنگرود و مابقی در شهر کومله برگزار شد.

 

شهردار کومله بیان داشت :

از پیگیری ها و تلاش های اعضای شورای شهر قدردانی میکنیم که همواره پیگیر امورات شهر   و علی الخصوص در این جشنواره نقش موثری ایفا میکنند.

 

همچنین وی در خصوص محل برگزاری جشنواره بیان داشت ؛ زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع فضای مناسبی از لحاظ امنیتی و ترافیک برخوردار است.

وی افزود: در ابتدا با هماهنگی اداره میراث فرهنگی شهرستان لنگرود ۴۰ غرفه در نظر گرفته شده و این غرفه ها را به تولید کنندگان بومی واگذار نموده و قصد داریم از اواسط هفته تا جمعه این غرفه فعال شود تا دراختیار مردم قرار گیرد.

 

همچنین ایشان عنوان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر جناب آقای عظیمی با توجه به تجارب ارزنده ایشان بعنوان دبیر جشنواره بهارنارنج انتخاب گردیدند .

 

 

منوچهر مهدی هدف از این جشنواره را شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان دانست و تاکید کرد ؛ با توجه به استقبال های گذشته  از این جشنواره پیش بینی میکنیم باتوجه به تعطیلات در پیش رو جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر از این جشنواره دیدن کنند.

 

شهردار کومله گفت: درصدد هستیم جهت نمایش سنت های دیرین خود از پوشش ها و لباس های بومی و محلی  استفاده کنیم و همچنین بازی های بومی ، تجلیل از تولید کنندگان و معلمان نمونه و ... خواهیم داشت.

 

وی در پایان گفت:

از مرکز بهداشت هم درخواست نمودیم غرفه ای را برای ترویج دوز سوم واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نهایت در تلاشیم که به بهترین شکل ممکن این مراسم را برگزار کنیم.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار