استاندار خوزستان گفت: مسایل و مشکلات خوزستان در چند سال آینده با کار و تلاش شبانه روزی، توجه نداشتن به حاشیه‌ها، و وحدت و هم افزایی همه نیروها، برطرف خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 30 April 2022

استاندار خوزستان گفت: مسایل و مشکلات خوزستان در چند سال آینده با کار و تلاش شبانه روزی، توجه نداشتن به حاشیه‌ها، و وحدت و هم افزایی همه نیروها، برطرف خواهند شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در نشستی با حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش امید در بین مردم در دولت سیزدهم، افزود: برخی پروژه‌ها در خوزستان سال‌ها غیرفعال بود که با همکاری دستگاه‌ها و تلاش و پیگیری دوباره فعال شدند. در دولت گذشته بیشتر پروژه‌های خوزستان به صورت ترک تشریفات مناقصه بودند که مفاسد و رانت اقتصادی را به دنبال داشت از این رو جلوی این نوع مناقصات به جز مواقع ضروری گرفته شد.

وی ادامه داد: کشت صنعت هفت تپه در دولت گذشته تعطیل و در حال از بین رفتن بود که با تلاش بسیار ظرف مدت چندماه معوقات کارکنان پرداخت شد، تعمیر و بازسازی کارخانه در دست اقدام قرار گرفت و امور شرکت به روال عادی برگشت.

وی بیان کرد: همچنین به دنبال سفر رییس جمهور به خوزستان در اوایل شروع به کار دولت سیزدهم، پروژه‌های مهم استان که در سال‌های متمادی غیرفعال و یا روند کندی داشتند دسته بندی شدند و به عنوان مصوبه سفر دولت به تصویب رسیدند که حاصل آنها تصویب مصوباتی به ارزش ۳۶۰ هزار میلیارد ریال بود.

استاندار خوزستان افزود: ۲۰۰ هزار میلیارد ریال نیز برای توسعه سرمایه‌گذاری، ۷۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز برای حمایت از تولید داخل و بخشی نیز برای ازدواج جوانان به خوزستان اختصاص یافت.

وی گفت: شبکه فاضلاب اهواز نیز مشکلات زیادی داشت و در برخی نقاط پس‌زدگی فاضلاب مردم را آزار می‌داد که کار اصلاح آن در حدود ۱۸۰ نقطه و در راستای طرح اصلی آغاز و مشکل بسیاری از نقاط حل شد و آسفالت نوارهای حفاری نیز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار