تیم فوتبال امید نساجی که در بازی رفت مقابل تیم فوتبال فولاد به برتری دو بر صفر رسیده بود ، در بازی امشب به رغم باخت یک برصفر فینالیست شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 05 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم منسجم فوتبال امید نساجی که در فصل پیشین لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور قهرمان شده بود برای دومین سال پیاپی به فینال این لیگ راه پیدا کرد و در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل قرار گرفت.

تیم فوتبال امید نساجی دوباره فینالیست شد
 

 دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور بین دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد که تیم مهمان موفق شد نساجی را در این مسابقه با نتیجه ۱ – ۰ شکست دهد. اما این پیروزی نتوانست عامل شادی فولادی‌ها در ساری شود و نساجی با قانون گل زده در زمین حریف به عنوان تیم پیروز مجموع دو بازی رفت و برگشت راهیِ فینال شد.

تیم فوتبال امید نساجی مازندران پس از صعود از مرحله مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی حریف تیم فوتبال امید فولاد خوزستان شد و ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ دیدار رفت نیمه‌نهایی را مقابل این تیم برگزار کرد و موفق شد با گل‌های محمد احمدی و حسن امدادی میزبان خود را در اهواز با نتیجه ۲ – ۱ شکست دهد.

کسب همین نتیجه نیز سبب شد که شکست خانگی ۱ – ۰ در دیدار برگشت مانع صعود نساجی به فینال نشود و نساجی با توجه به قانون گل زده در زمین حریف برنده مرحله نیمه‌نهایی شد.

تیم امید نساجی مازندران در فصل قبل لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور نیز فینالیست شد و توانست با شکست دادن تیم امید تراکتور قهرمان لیگ برتر امیدها شود.

 صعود ببرهای جوان به فینال لیگ برتر امیدها

 به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان قائمشهر، رضا درویشی رئیس هیات فوتبال در پیامی صعود امیدهای نساجی به فینال لیگ برتر کشور را تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:
به لطف خدا شاهد حضور مجدد تیم شایسته ی امیدهای نساجی در فینال لیگ برتر کشور هستیم و این جز با توانمندی، پشتکار و تلاش بازیکنان با غیرت تیم و زحمات کادر فنی ، حمایت مالک محترم ، مدیرعامل ، مدیر آکادمی و دیگر همراهان اتفاق نمی افتاد.
حضور در فینال لیگ برتر نشان دهنده ی ظرفیت بالای فوتبال این شهرستان در سطح کشور بوده است و امید است با کسب عنوان قهرمانی ، دل هزاران نفر را شاد و مسرور نمایید.
ضمن عرض خسته نباشید به عوامل باشگاه ، این موفقیت را تبریک گفته و در ادامه ی راه آرزوی موفقیت و سربلندی می نماییم.
رضا درویشی
رئیس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر "

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار