شهردار یزد:
شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به حضور قابل توجه مسافران نوروزی در یزد از اختصاص سه بوستان برای اسکان مسافران در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 24 March 2022

ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه شهرداری یزد برای ایام نوروز مراسم‌ شاد و متنوعی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌کند، اظهار داشت: این اقدامات در قالب نوروزگاه‌ها و در طول ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون استقبال از این برنامه‌ها قابل توجه بوده و نکته بسیار مهم در این برنامه ها، حضور شهروندان یزدی به صورت خانوادگی در جشن‌ها و برنامه‌ها است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد بیان کرد: در تمام برنامه‌ها تلاش بر این بوده که مسافران نوروزی و شهروندان یزد را با ارزش‌های فرهنگی و دینی یزد آشنا کنیم و زمینه انتقال این ارزش‌ها به دیگر هموطنانمان را فراهم کنیم.

محی‌الدینی عنوان کرد: مجموعه فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف شهر در حال انجام است و تمام تلاشمان بر این است که رضایت کاملی از مسافران و شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در یزد و تکمیل ظرفیت اقامتگاه های رسمی افزود: به منظور اسکان مسافران نوروزی، سه بوستان برای استقرار چادر در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
برچسب ها: شهردار ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار