محور اقدامات نیروهای گمنام امام زمان (عج)
نشست مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 13 March 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان( عج) گفت:کار سربازان گمنام یک کار صیانتی و مقدس است، نیروهای امنیتی در وزارت اطلاعات از جمله نیروهای خدومی هستند که در تامین و حفظ امنیت از ابتدای انقلاب تاکنون متحمل زحمات بسیاری شده اند.
 
مدیرکل اطلاعات استان با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت و خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکید کرد: این خدمات در قالب خنثی سازی توطئه‌های از پیش طراحی شده و اخلال گروهکها در امنیت و نیز شناسایی افراد نفوذی و سردسته‌های آنان توانسته‎‌اند امنیت پایدار را برای نظام جمهوری اسلامی برقرار کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه مدافعان حریم امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدتهای خاموش خود ۲ مساله اصلی دفاع از اسلام و نظام اسلامی را در راس فعالیتهای خود دارند، اظهار داشت: فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض ستیزی محور اقدامات نیروهای گمنام امام زمان (عج) است.
 
 
وی با بیان اینکه امسال پنج تن هروئین در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است اضافه کرد: از سوی دیگر 57 تن انواع مواد مخدر در استان توقیف شده است.
 
مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از اقدامات این اداره کل در ماه های اخیر نیز عملکردی ارائه داد و افزود: در موضوعات و بخش های مختلف از جمله بازرگانی و تجاری مانند  کارت های پیله وری ، به ۱۷ مورد ضربه اساسی وارد کرده ایم و از تضییع ۱۶۰ میلیارد تومان بیت المال نیز جلوگیری شده است.
 
به گفته مدیرکل اطلاعات استان، ۱۶۱ هکتار از زمین های زراعی و کشاورزی استان نیز توسط نیروهای گمنام امام زمان (عج) ،از کلاهبرداری سودجویان و زمین خواران رها سازی شده است.
 
همچنین مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی  فردا یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰  با حضور در سامانه سامد دولت(۱۱۱) و ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰  در ستاد خبری اطلاعات به شماره ۱۱۳ پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم خواهد بود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار