فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگيري ۶ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به مزاحمت ،عربده کشی و اخلال در آرامش و امنیت عمومی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 09 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "امير مختاري" دراین باره گفت: در پي کسب خبري مبني بر درگيري دسته جمعي و قدرت نمايي تعدادي از اراذل و اوباش در يكي از خيابان هاي مركز شهر اراك سريعا ماموران کلانتري ۱۸ بازار در محل وقوع درگيري حاضر شدند.
وی با اشاره به متواري شدن عوامل درگيري قبل از حضور پليس افزود: ماموران با انجام بررسي هاي لازم و پس از هماهنگی قضائی در قالب چند اکيپ عملیاتی توانستند با شگردهاي خاص پليسی و در عملیاتی مقتدرانه ۶ نفر از اراذل و اوباش دخيل در درگيري را دستگیر و به زانو درآورند.
فرمانده انتظامي شهرستان اراك یادآورشد: در اين عملیات چند قبضه سلاح سرد کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
سرهنگ مختاري با بيان اينكه پليس با اشرافيت کامل و با اقتدار در چارچوب قوانين و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد قاطع خواهد کرد افزود: تحركات و فعالیت های اراذل و اوباش در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگري و قانون شكني پلیس مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار