نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن محول شده که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و به همین میزان هم در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساخته می شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 22 February 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رابطه با مسکن محرومان با توجه به پروژه‌های عمران روستایی تلاش‌های جدی و بسیاری داشته که می‌توان به طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن اراضی این مناطق و بهسازی و مقاوم سازی و احداث مسکن بادوام روستاها با تسهیلات بلاعوض اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در شرایط فعلی هر فعالیت در روستاها و شهرها در راستای محرومیت زدایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود.

رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۵۵ درصد از واحدهای مسکونی در استان یزد مقاوم سازی شده خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ طرحی را با حمایت دولت با عنوان ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان آغاز کردیم که سهم استان یزد حدود یکهزار واحد است.

وی ادامه داد: همچنین در این دولت هم مبلغ تسهیلات مسکن مقاوم سازی روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد پنج درصد افزایش یافته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار