به پاس قدردانی از فداکاری و زحمات شهید رنجبر یک مجموعه ورزشی با کیفیت به نام ایشان در استان فارس ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 16 February 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اکادمی ملی و پایگاه قهرمانی ورزش دانش آموزی مبتنی بر امایش سرزمینی و منطقه‌ای را به زودی در کشور راه اندازی خواهیم کرد.

صادق ستاری فرد در آیین افتتاح طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: به یمن خون پاک شهدا است که جمهوری اسلامی امروز در تمامی عرصه هادر قله‌های پرافتخار جهانی ایستاده است و دارای اقتدار و عزت ملی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهاد انسان ساز و مولد سرمایه انسانی باید به سمت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار شهادت پیش برود.

ستاری فرد گفت: در آرمان‌ها و اهداف سند تحول بنیادین بر تربیت تمام ساحتی تاکید شده که هسته آن را فرهنگ ایثار، ازادی و استقلال تشکیل می‌دهد و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به ان پرداخته شده است.

او گفت: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از ارکان مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که به واسطه فعالیت‌های ایثارگرانه به دست خواهد امد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ارمانشهر بیانیه گام دوم انفلاب اسلامی تمدن سازی است و امروزه ملت‌ها و کشور‌های دیگر از مقاومت و ایثار مردم ایران درحال الگو برداری هستند.

ستاری فرد گفت: همه معلمان ما باید به مانند شهدای کشورمان هم معلم باشند، هم مربی و هم مروج تا بتوانند رسالت خود را به خوبی ادا کنند.

او نام گذاری این مجموعه ورزشی بزرگ بنام شهید فرارویی را نشان از توجه و احترام آموزش و پرورش فارس به شهدا و ایثارگران دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: به پاس قدردانی از فداکاری و زحمات شهید رنجبر یک مجموعه ورزشی با کیفیت به نام ایشان ساخته خواهد شد.

ستاری فرد گفت: در آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری به مدیران پیشرو نه پیرو، نیاز داریم تا با خلاقیت خود تحولات گسترده در سیستم تعلیم و تربیت ایجاد کنند.

او گفت: باید از ظرفیت معلمان جوان و مبتکر در مدارس که خط مقدم تحول است و مدیریت مناطق که خط تنظیم گری تحول است به خوبی بهره بگیریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران ما باید در مناطق خود مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی ایجاد کنند تا با توجه ساحت‌های زیستی و تربیت بدنی دانش ان باعث تزریق نشاط و شادابی به مدارس شوند.

ستاری فرد گفت: در یک محیط تربیتی شاداب است که متربی امکان دریافت ارزش‌های ملی، مذهبی و اجتماعی را بیشتر دارد و مربیان می‌توانند این ارزش‌ها را در متربیان نهادینه کند.

گفتنی است در پایان مراسم پروژه‌های مجموعه ورزشی شهید محمد کاظم فرارویی ناحیه سه شیراز شامل ۲ زمین چمن مصنوعی با مساحت هرکدام ۸۰۰ متر مربع، زمین فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، سالن تخصصی کشتی با زیر بنا ۱۳۰ متر مربع و پیست اسکیت مجموعا اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین دومین کلاس درس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در کشور و اولین در فارس در آموزشگاه استثنایی نصر با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون ریال افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار