داوری نهایی آثار راه یافته به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 06 February 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ،معصومه فرجی، معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل از آغاز داوری نهایی آثار راه یافته به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در مازندران خبر داد و گفت: دو مرحله داوری آثار از 14 لغایت 19 بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 120 اثر در بخش «هدایای فرهنگی» به دبیرخانه این جشنواره رسید، افزود: از این تعداد پس از بررسی اولیه و مرحله غربالگری، تعداد 25 اثر در مرحله شاخص محور جهت داوری نهایی انتخاب شدند.
فرجی با بیان اینکه داوری آثار تا نوزدهم بهمن ماه ادامه دارد، بیان کرد: پس از داوری نهایی آثار، در هر بخش سه اثر برتر معرفی و از صاحبان آن تجلیل می شود.
وی، اعضای هیئت داوران این جشنواره را استادان "فاطمه پری نژاد" ، "علی افتخاری نسب" و "محمود کاظمیان" معرفی کرد.
گفتنی است، دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در مازندران با هدف رونق کسب و کارهای فرهنگی با اتکا به ظرفیت های بومی و کمک به شناسایی بازارهای پنهان در حیطه محصولات و خدمات فرهنگی ‌بومی اجرایی شده است.
اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان تا پایان بهمن ماه برگزار می شود که جوایز برگزیدگان اول هر بخش بیست میلیون ریال، برگزیدگان دوم هر بخش پانزده میلیون ریال و برگزیدگان سوم هر بخش ده میلیون ریال است .خبرنگار خبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار