استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: شکل گیری گفتمان مقاومت در منطقه غرب آسیا ، داشتن امنیت داخلی و مردم سالاری از مهم ترین دستاورد های انقلاب اسلامی ملت ایران است.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 06 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در برنامه گرامیداشت دهه فجر با موضوع "جهاد تبیین " با حضور اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان ایلام اظهار داشت: انقلاب ایران، انقلاب ارزش ها بود و با واسطه این انقلاب بود که در تمامی عرصه ها در مقیاس جهانی به اقتدار دست یافتیم.

وی افزود: باید از تمامی ایده های صاحب نظران و اساتید برای توسعه استان و رفاه مردم بهره گرفت که در این راستا پذیرای نقد و نظر همه اساتید و دانشگاهیان هستم.

استاندار ایلام ادامه داد: با وجود تمامی تهدیدهای نرم و سخت جبهه استکبار در جهات مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی مهم ایران در منطقه، اما این انقلاب دستاوردهای زیادی برای مردم داشت.

بهرام نیا با اشاره به دستاوردهای کشور و مقایسه دوران قبل از انقلاب با دوران پس از انقلاب گفت: امروز به برکت خون شهدا در حوزه سلامت رتبه هفتم، تولید واکسن رتبه دهم، حوزه انرژی رتبه دوم، نفت سوم، برق شانزدهم، فناوری فضایی پانزدهم، علوم هسته ای رتبه ۱۳، فناوری تولید سلول های بنیادی رتبه دوم و قدرت ۱۳ نظامی در جهان را کسب کردیم.

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران در دنیا یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و جهاد علمی جوانان در منطقه توان مقابله جنگ موشکی با آمریکا را داریم که این مهم نشانگر جهاد علمی و نظامی کشور است.

استاندار ایلام اضافه کرد: رسالت ما برگرفته از رسالت انبیا است و در عصر حاضر همه موظف هستیم در راستای جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنیم.

بهرام نیا بیان داشت: در کنار جهاد تبیین، می توان به جهاد ملی اشاره کرد که از مصادیق آن انقلاب اسلامی است که حق، باطل را نابود کرد.

وی یادآور شد: برای جهاد رسانه ای نیز رسانه ها باید گفتمانی جدید را ایجاد کند که سیاه نمایی را خنثی و امیدآفرینی در جامعه را ترویج دهند.

وی بر لزوم تحقق جهاد تبیین و روشنگری در جامعه تاکید کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ از مصادیق روشنگری مردم در مقابله با جهالت و نادانی بود که این فتنه با مدیریت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد.

استاندار ایلام ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جبهه انقلاب موفق باشیم، همه با همدلی و همکاری باید در یک مسیر حرکت کنیم.

به گفته بهرام نیا لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه، مواجهه و موضع گیری است که این سه اصل مهم باید با دقت رعایت و اجرا شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار