دربی شمال کشور در لیگ فوتبال دسته دوم ایران جام خلیج فارس گلی در بر نداشت و دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به کار خود خاتمه دادند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 04 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور جام خلیج همیشه فارس ایران و از هفته نهم این مسابقات عصر امروز سه شنبه ۱۴ دی دربی شمال کشور بین تیم های شهدای بابلسر و سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر برگزار شد.

این مسابقه با قضاوت میثم دستجردی از کرج و با کمک های متین قیدی از کرج فرزاد ابرقویی از تهران و داور چهارم سیدمسعود میرنظامی از تهران از ساعت ۱۴ آغاز شد دو تیم در ابتدا محتاطانه بازی میکردند، و احتیاط در بین بازیکنان مشهود بود و رفته رفته مهاجمان دو تیم در پی خلق موقعیت های خود بودند که تا پایان نیمه اول نتیجه ای در بر نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند با شروع نیمه دوم مهاجمین تیم شهدای بابلسر بر حملات خود افزودند اما دروازه بان تیم سپیدرود رشت مانع از گلزنی بازیکنان تیم میزبان میشد. این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند و هر دو تیم یک امتیاز کسب کردند در حال حاضر تیم شهدای بابلسر با۹ بازی صاحب ۱۶ امتیاز شدودررده سوم قرارگرفت.
دراین گروه تیم چوکای تالش با۱۹ امتیاز درصدرجدول قراردارد .
شایان گفتن است تیم شهدای بابلسر درهفته دهم این مسابقات هفته آینده
مهمان تیم پیام توس مشهد خواهدبود.
گفتنی است نماینده سازمان لیگ مهدی هنروری ازتهران ونماینده هیات فوتبال مازندران ناصرلقمانی ازبابلسر
وناظر داوری محمدحسین اسدی ازاستان گلستان بوده اند.

خبر ناصر لقمانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار