به گفته وی "خائن کشی" در سینما سپهر ساعت 18 و در سینما کانون ساعت 20:30 و همچنین فیلم "لایه های دروغ" در سینما کانون ساعت 18 و در سینما سپهر ساعت 20:30 اکران می شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 03 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اکران جشنواره فیلم فجر در مازندران از 15 بهمن ماه آغاز می‌شود.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از جمعه 15 بهمن ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، محسن محمدی با بیان این خبر، عنوان کرد: چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به طور همزمان ، از 15 بهمن ماه در سینما سپهر و سینما کانون ساری آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
وی به اکران 16 فیلم در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اولین روز جشنواره با اکران "لایه های دروغ" به کارگردانی رامین سهراب و "خائن کشی" به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز خواهد شد.
به گفته وی "خائن کشی" در سینما سپهر ساعت 18 و در سینما کانون ساعت 20:30 و همچنین فیلم "لایه های دروغ" در سینما کانون ساعت 18 و در سینما سپهر ساعت 20:30 اکران می شود.
محمدی ضمن تاکید بر این نکته که اکران فیلم ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد گرفت، افزود: علاقه مندان می توانند از 14 بهمن ماه نسبت به تهیه بلیت فیلم مد نظر خود، از طریق سایت های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند.
شایان ذکر است : فیلم خائن کشی جدیدترین اثر مسعود کیمیایی است که برای اکران در چهلمین جشنواره فجر تولید شده است. تمرکز این فیلم بر زندگی و ماجراهای کلاهبردار معروف مهدی بلیغ است اما گذری هم به ماجرای ملی شدن صنعت نفت می‌زند.
و فیلم لایه های دروغ به کارگردانی رامین سهراب اولین فیلم محصول مشترک ایران و فنلاند است که قرار است در جشنواره فجر به نمایش در بیاید. لایه های دروغ فضایی اکشن و جنایی دارد و از بازیگران ایرانی و فنلاندی بهره برده است.خبرنگار خبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار