جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر همکاری آحاد جامعه با پلیس در پیشگریری از جرائم از آنان خواست: در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک و سایر مسائل امنیتی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 01 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .


سارق پمپ آب منازل با 25 فقره سرقت در بابلسر به دام افتاد 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای پمپ آب منازل با 25 فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبرداد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی"در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 13 شهرستان بابلسر در حین اجرای ماموریت به فردی که در حال خارج کردن پمپ آب یک منزل مسکونی در آن شهرستان بود مشکوک شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم که از افراد غیر بومی منطقه بود، در اقدامی عملیاتی توسط ماموران دستگیر شد و در بازجویی بعمل آمده به 13 فقره سرقت پمپ آب منازل و 12 فقره سرقت اموال داخلی خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی از کشف 6 پمپ آب و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و تصریح کرد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر همکاری آحاد جامعه با پلیس در پیشگریری از جرائم از آنان خواست: در صورت مشاهد هرگونه موارد مشکوک و سایر مسائل امنیتی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری قاتل فراری پس از 2 ماه در محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 2 ماه در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. 
سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر،گفت: سوم آذرماه سال جاری در پی قتل 2 جوان کرمانشاهی توسط سرنشینان یک خودروی سواری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
معفرماندهی انتظامی شهرسنان محمودآباد، افزود: متهمان پس از اقدام به این جنایت از محل متواری شدند که در این راستا ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرسنان اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل آغاز کردند.
سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: تیمی متشکل از گارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با هدایت عملیاتی پلیس آگاهی استان، پس از 2 ماه کار اطلاعاتی اطلاعاتی و تحقیقات میدانی محل اختفاء عامل اصلی قتل را شناسایی کردند.
حسین زاده، اظهار داشت: با هماهنگی قضائی، متهم که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی محمودآباد، اظهار داشت: متهم در بازجویی های اولیه به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

کشف مواد دخانی قاچاق در ساری 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک میلیارد و 950 میلیون ریالی انواع مواد دخانی قاچاق در ساری خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد محمدپور" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع انواع مواد دخانی قاچاق توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ محمدپور در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 28 هزارو 680 نخ انواع سیگار خارجی، 229 بسته تنباکو و 4 هزار و 896 عدد فیلتر خارجی قاچاق کشف کردند.
وی ارزش مجموع کالاهای قاچاق گشف شده در این عملیات را بالغ بر یک میلیارد و 950 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

--------------------------------------------------

انهدام باند حرفه ای سارقان خودرو در عباس آباد 
فرمانده انتطامی شهرستان عباس آباد از دستگيری 3 سارق حرفه ای خودرو و کشف 4 خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی، افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت خودرو در این شهرستان شدند.
سرهنگ افضلی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را که در غالب یک باند 3 نفره فعالیت می کردند در مخفیگاهشان به دام انداختند.
فرمانده انتظامی عباس آباد ، همچنین اظهار: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت های متعدد خودرو و ... در شهرستان عباس آباد و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کردند.
سرهنگ افضلی در خاتمه از کشف 4 خودروی سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

--------------------------------------------------

حادثه رانندگی با یک کشه و 2 مصدوم در "نکا" 
فرمانده انتظامی نکا از برخورد يك خودروی پراید با عابران پیاده و یک کشته و 2 مصدوم در این حادثه خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 مبني بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی گلبستان به زرندین کارشناسان پليس راه و اکیپ گشت کلانتری 11 به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه یک خودروی پراید حین تردد در این محور پس از برخورد با عابر پیاده از مسیر خود منحرف و به جدول کنار خیابان برخورد کرد .
سرهنگ عزیزی با اشاره به این که در بر اثر این حادثه عابر پیاده در دم جان باخت، افزود: راننده و سرنشین خودروی پراید نیز مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان این که علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی از سرعت و سبقت غيرمجاز و عجله و شتاب در رانندگي خودداري کنند تا ديگر شاهد چنين حوادث تلخ وناگواري نباشیم.

--------------------------------------------------

كشف 2 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف خودروی حامل2 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت:ماموران اين فرماندهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا،حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی، افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار