نماینده اردکان در مجلس:
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار خرانق، گفت: احیای بافت تاریخی خرانق مهمترین رسالت شهرداری است و در این حوزه از شهردار حمایت می کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 29 January 2022

"محمد رضا دشتی اردکانی" در جریان دیدار با شهردار خرانق توجه به حقوق عامه را یکی از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری برای توزیع خدمات عادلانه به موقع دانست و اظهار کرد: خدمت درست به مردم از مسیر تعامل با مسئولان و دستگاه‌های مختلف به نفع مردم می‌گذرد.

وی با اشاره به عملکرد خود به عنوان نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: ارائه خدمات در چارچوب قانون و تلاش برای توسعه همه جانبه اولویت جدی وی در حوزه کاری است.

دشتی اردکانی تعامل اجزای مدیریت شهری را عاملی تأثیرگذاردر توسعه همه جانبه دانست و گفت: بنده با کمال میل هر کاری که برای رفع مشکل مردم در وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها، استانداری، فرمانداری و دیگر نهادهای مرتبط باشند را پیگیری خواهم کرد.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ که یکی از کارهای مهم شهرداری خرانق احیای بافت تاریخی و ارزشمند این منطقه است، تأکید کرد: مشکلات و مطالبات شهرداری خرانق را پیگیری و رفع می کنیم.
وی در خصوص مباحث مطرح شده برای جابجایی و یا ایجاد پهنه صنعتی اردکان نیز تأکید کرد: در این خصوص نظر کارشناسان ملاک عمل است.

"عبدالرسول یزدی" شهردار خرانق نیز در این دیدار استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: سعی داریم برای هم افزایی بیشتر بجای تقابل با سیاست موازی موارد و مباحث را با اردکان پیش ببریم.

وی با بیان این که شهر خرانق از داشتن ابتدایی ترین خدمات محروم است، تصریح کرد: ماشین پیش رو آتش نشانی الزامی‌ترین نیاز این منطقه تاریخی است.

شهردار خرانق در ادامه به دیگر نیازها و مطالبات مردم خرانق پرداخت و بیان کرد: از دیگر نیازهای شهرداری خرانق برای تأمین تجهزات مورد نیاز، ماشین آلات، نیرو و غیره است.

یزدی در پایان خواستار پیگیری نماینده اردکان برای تأمین ماشین آلات راه سازی و همچنین ساماندهی شهرداری این منقطه تاریخی شد و گفت: احیای بافت تاریخی به نیرو و امکانات لازم نیاز دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار