رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی، با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکیه مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی در پلیس فتا حاضر شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 27 January 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محسن نادی افزود: درپی مراجعه یک شهروند خانم به پلیس فتا استان با در دست داشتن مرجوعه قضایی مبنی بر ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد:  پس از حضور شاکی و اخذ اظهارات وی، با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت شاکیه مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی در پلیس فتا حاضر شد.

نادی افزود:  متهم پرونده پس از رویارویی با مستندات ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کرد مدتی قبل با شاکیه آشنا شده و به خواستگاری شاکی پرونده رفته که از سوی خانواده وی با پاسخ منفی روبرو شده است و به انگیزه انتقام جویی اقدام به ایجاد مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی شاکیه نمودم.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با شماره مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را به کارشناسان ما اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار