کد خبر: ۱۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 26 September 2015
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: با قدرت از انتخاب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران حمایت خواهیم کرد .

سید رضا افتخاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، با بیان این که در مقابل انتقادها پوست کلفت شده است، اظهار کرد: در چند وقت اخیر به قدری انتقاد ها از کمیته فوتسال بالا بوده که به آن عادت کرده‌ایم و ب عبارتی پوست کلفت شده‌ایم.

وی بیان کرد: سلیقه‌ها به هیچ عنوان نزدیک به هم نیست و من از یک چیزی خوشم می‌آید که شاید مورد پسند خیلی‌های دیگر قرار نگیرد، اگر قرار بود همه آدم‌ها علایق و سلایق یکسانی داشته باشند زندگی قشنگی‌اش را از دست می‌دهد.

افتخاری گفت: درست و یا نادرست هجمه‌های زیادی بر علیه من در کمیته فوتسال ایجاد شد که من همه آنها را می پذیرم و تلاش می‌کنم با به کار بردن آنها روند رو به رشد فوتسال ایران در آسیا و جهان را شتاب ببخشم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با حمایت از انتخاب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتخاب ناظم الشریعه جمع بندی هیات رییسه بود و با تمام قدرت از این انتخاب حمایت خواهیم کرد.

افتخاری درخصوص انتقادهای صورت گرفته از این انتخاب نیز گفت: اعتراض‌ها طبیعی است، در ایران 20 مربی مطرح داریم که اگر هر کدام از آنها را انتخاب کنیم دیگری ناراحت می‌شود.

وی بیان کرد: کمیته فوتسال مسئول ناراحتی 18 مربی دیگری که انتخاب نشده‌اند نیست و آنها باید بپذیرند با جمع بندی و بررسی همه جوانب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران انتخاب شد.

افتخاری با بیان این که تنها ملاک انتخاب سرمربی توانمندی فنی نبوده است، گفت: ما برای انتخاب مربی فاکتورهای بسیار زیادی را مورد بررسی قرار دادیم و تنها به توانمندی های فنی نگاه نکردیم و برای ما از فاکتور فنی مهمتر ، ویژگی‌های اخلاقی بود.

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص عدم انتخاب وحید شمسایی نیز گفت: انتخاب اول من در مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی وحید شمسایی بود که به دلیل عدم موافقت مدیرات باشگاه تاسیسات دریایی این همکاری شکل نگرفت.

افتخاری با اشاره به علاقه مندی شمسایی برای هدایت تیم ملی ، افزود: وحید بسیار علاقه داشت در تیم ملی کار کند و این موضوع را با نیز من در میان گذاشت. متاسفانه مدیران باشگاه تاسیسات اعتقاد داشتند بر روی شمسایی برنامه ریزی و سرمایه گذرای کرده اند و می خواهند در لیگ موفق شوند و اجازه نمی دهند این همکاری قطع شود.

رییس کمیته فوتسال در پایان درباره انتقادات تند حسین شمس نیز گفت: اگر این آقا روزی از من تعریف کرد باید به من شک کنید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار