گزارش تابناک گیلان از آنچه انتظار می رفت ؛
به گزارش تابناک گیلان، یکی دو روزه گذشته بود که آرش میر اسماعیلی در گفتگویی اظهار کرد، که چرا هر وقت صحبت از ورزش می شود، ذهن ها به سمت قرارداد های میلیونی و پول های هنگفت در فوتبال می رود؟اما در همین نزدیکی و در شمال ایران و در شهر باران،تیمی هست که با قدمتی طولانی در ورزش کشور، اصلا پولی ندارد که برسد به قرارد هنگفت.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ 26 September 2015
توسعه اقتصادی از موئلفه‌های تعیین‌کننده در ارتقای کمی و کیفی ورزش است.

تابناک گیلان: وجود منابع و امکانات مالی مناسب می‌تواند در طی مسیر بالندگی ورزش در تمامی رشته‌ها و همه سطوح سنی تاثیرگذار باشد، در میان رشته‌های ورزشی فوتبال بیشتر از سایر رشته‌ها با اقتصاد، پول و مسائل مالی عجین شده است، شاید علت آن را بتوان در مخاطب زیاد، جذابیت این رشته ورزشی و سرمایه‌گذاری کلان مادی بخش دولتی و بخش خصوصی، صنایع نیمه‌دولتی و غیره جست‌وجو نمود یا شاید هم به واسطه استقرار تفکر و نگرش بیش از حد اقتصادی از سوی مسوولان فوتبال به این رشته پرطرفدار.

به گزارش تابناک گیلان، یکی دو روزه گذشته بود که آرش میر اسماعیلی در گفتگویی اظهار کرد، که چرا هر وقت صحبت از ورزش می شود، ذهن ها به سمت قرارداد های میلیونی و پول های هنگفت در فوتبال می رود؟

اما در همین نزدیکی و در شمال ایران و در شهر باران،تیمی هست که با قدمتی طولانی در ورزش کشور، اصلا پولی ندارد که برسد به قرارد هنگفت.

تیمی که از همان ابتدای فصل و با پاس کاری حسن وظیفه مسئولان استان به یکدیگر، تکلیفش روشن بود که در نهایت کارش به خواهش و منت از مردم خواهد افتاد.

به گزارش تابناک گیلان، در پی بلاتکلیفی باشگاه داماش گیلان و انفعال مسئولین این باشگاه برای رفع مشکلات سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت ، عصر چهارشنبه در جلسه ای که با حضور تعدادی از دلسوزان تیم فوتبال داماش برگزار شد با صدور بیانیه ای کمیته ی مردمی نجات داماش گیلان به منظور یاری طلبی از مسئولین و نمایندگان گیلان فعالیت خود را آغاز نمود.

لازم به ذکر است در بدو تشکیل این کمیته ، اشخاصی نظیر مسعود رهنما(مدیرکل ورزش و جوانان گیلان) ، رضا رسولی(عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت) ؛ اسماعیل جاجی پور(رئیس شورای شهرستان رشت) ، مهدی لطفی(مجری و نویسنده صدا و سیمای مرکز گیلان) ، مهدی لطیفی(دبیر مجمع نمابندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی) و ... اعضای افتخاری این گروه شدند و از تمام مسیولین و نمایندگان گیلانی که دغدغه رفع مشکلات تیم محبوب جوانان گیلانی را دارند برای همراهی با کمیته مردمی نجات داماش گیلان دعوت به عمل می آوریم.

*بیانیه کمیته مردمی نجات داماش گیلان به شرح زیر می باشد:

اين كميته مردمي با حضور و مشاركت موثر مردمان ديار گيلان و با هدف نجات و حفظ تيم فوتبال داماش گيلان تشكيل شده است . ما تصميم بر آن داريم ، در چارچوب قوانين كشور عزيزمان و با استفاده از تمامي ظرفيت هاي مادي استان گيلان جان ما كه در بيانيه هاي بعدي نمونه هاي آن را اعلام خواهيم نمودو نيز استمداد از همه سرمايه هاي انساني استان ، نظير جناب آقاي دكتر نوبخت رياست محترم سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و معاونت رياست محترم جمهور ، استاندار فهيم و توانمند ، نمايندگان متعصب استان در مجلس شوراي اسلامي ، نمايندگان محترم شوراي اسلامي شهر رشت ، مديركل ورزشي سازمان ورزش و جوانان و ساير مديران دولتي و غير دولتي استان و كارآفرينان توانمند استان با شعار سه گانه زير به ياري تيم محبوب فوتبال استان گيلان بشتابيم :

١- حركت ملي فرا استاني

٢- توجه به تمامي ابعاد فني اجتماعي تيم محبوب داماش گيلان

٣- نجات داماش خواسته همه گيلانيان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار