مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفت: روند صدور کارت هوشمند ملی بدلیل تامین مواد اولیه و اعتبار ارزی با تاخیر، ولی قطعی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 02 November 2021

علی غفرانی افزود: با این وجود هیچ وقفه‌ای در ارائه خدمات به متقاضیان وجود ندارد و با بارکُد رسید دریافتی می‌توانند از خدمات دولتی نیازمند کارت هوشمند ملی استفاده کنند.
وی گفت: از سال ۹۳ تاکنون ۹۸ درصد جامعه هدف چهارمیلیون و ۱۷۰ هزار نفری در استان موفق به ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی شدند.
مدیرکل ثبت احوال اصفهان با اشاره به ۲۵۹ هزار و ۸۷۸ مورد درخواست در سال ۹۹ برای دریافت کارت هوشمند ملی گفت: ۶۷ هزار قطعه کارت برای متقاضیان سال قبل در هفت ماهه امسال صادر شده است که باید منتظر دریافت پیامک تحویل باشند.
غفرانی همچنین با رد شایعات درباره صادر نشدن کارت هوشمند ملی المثنی افزود: صدور کارت‌های المثنی در دستور کار ادرات ثبت احوال وجود دارد و نیازمند ارائه درخواست از سوی متقاضیان و طی شدن روند صدور است.
جمعیت استان اصفهان بالغ‌بر پنج میلیون نفر است که در زمان حاضر حدود چهار میلیون و یک‌صد هزار نفر از افزادی که به سن ۱۵ سالگی رسیده‌اند مشمول دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار