تابناک/ علیرضا پندار بخشدار رانکوه در این نشست با بیان اینکه اخبار واطلاعات روستاها توسط دهیاران در اسرع وقت به کارشناس بخشداری انتقال داده شودافزود:این اخبار درخصوص اجرای پروژه های عمرانی درسطح روستاها-بازدیدهای مسوولین استانی و شهرستانی درسطح روستاها -تنش ها ومسایل اجتماعی که اتفاق می افتدو مسایل امنیتی است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی درادامه به ساخت وساز ها در روستاها اشاره کرد وگفت:این ساخت وسازها ممکن است با مجوز ویا بدون مجوز باشد.اگرساخت وساز بدون مجوز و فراتر از چارچوپ قانونی اجرا شود وظیفه شما دهیاران وشوراهای روستا اینست که جلوی این ساخت وسازها را بگیرید ویا اینکه افراد را هدایت کنیدتا اصلاح نقشه انجام دهند تا درگیر کمیسیون پرونده و…نشوید.

پندار با بیان اینکه انتظارات وتوقعات مردم از دهیاران و شوراها زیاد است ولازم است که با صحه صدر و صبوری رفتار نمایید افزود:ساعات کاری تان را طبق ماده قانون با نصب روی برد وهمچنین خدمات دهیاری را مشخص نمایید.

بخشدار رانکوه با اشاره به اینکه برای انجام پروژه های عمرانی در سطح روستاها تشکیل پرونده دهید واز کارشناس عمرانی مهرتایید دریافت کنید افزود:ویروس کرونا هنوز وجود دارد وسعی کنید تمام موازین بهداشتی بویژه برای افراد فوت شده را حتما رعایت نمایید.

وی با تاکید براینکه مشکلات ومسایل روستاها را با ارائه پیشنهادی لیست نمایید افزود:هر روستا ظرفیت و پتانسیل آن را دارد که سرمایه گذاری درآن صورت گیرد لذا باید مسایل ومشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

بخشدار رانکوه در پایان به شناسنامه سیاسی -اجتماعی روستاها اشاره کرد وگفت:از وضعیت موجود روستا طبق فایلی که دراختیار شما قرار می گیرد آماری را ارائه دهید.