کد خبر: ۷۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 16 August 2015

رشت- ایرنا - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان دهه کرامت را فرصت خوبی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی عنوان کرد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : باید از ظرفیت گرانقدر دهه کرامت در راستای ترویج آموزه های دینی بهره گرفت زیرا دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.
وی ، با بیان اینکه دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت زنان مسلمان در طول تاریخ است افزود : همه مفاهیم سازنده فرهنگ اسلامی در این دهه تداعی می شود.
وی ، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) را کانون دعا، قرآن و نیایش دانست و گفت : به مانند سالیان گذشته ستاد عالی کانون های مساجد کشور و به تبع آن دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ها متولی ستاد مردمی جشن های دهه کرامت هستند.
وی ادامه داد : بزرگداشت دهه کرامت به منظور توسعه و گسترش جشن های مردمی در اقشار مختلف و به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در بازه زمانی اول تا 11 ذیقعده برگزار می شود.
دبیر ستاد مردمی جشن های دهه کرامت با بیان اینکه باید از این ظرفیت در راستای ترویج آموزه های دینی با محوریت رضوی بهره گرفت ، تصریح کرد : امروز دهه کرامت نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها گرامی داشته می شود و فرصت خوبی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.
وی ، بر ضرورت توجه به شعار سال در برگزاری برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.
720 کانون فرهنگی ، هنری در گیلان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار