امام جمعه خلخال گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مسوول مستیقم جمع آوری زکات فطریه است و هر گونه فعالیت موسسات خیریه در این زمینه زیر نظر این نهاد صورت خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 12 July 2015
حجت الاسلام امیر رشتبری روز یکشنبه در جلسه شورای زکات خلخال افزود: استفاده از صندوق جمع آوری زکات فطریه در عید فطر از سوی

هر یک از موسسات خیریه مشروط به اخذ مجوز از کمیته امداد امام خلخال و داشتن نشان و مهر از این کمیته است.

وی با بیان این که نظر مراجع بر توزیع زکات فطریه جمع آوری شده در عید فطر بین فقرا و نیازمندان جامعه است گفت: دست اندرکاران جمع آوری زکات فطریه در خلخال باید نسبت به عمل به نظر مراجع و رساندن فطریه به دست افراد نیازمند در همان روز عید اقدام کنند.

به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به محرومیت موجود در این شهرستان خواستار تلاش دست اندرکاران جمع آوری زکات فطریه خلخال به دقت کامل در توزیع زکات فطریه شد.

وی گفت: به هیچ عنوان نباید تعارضی بین نهادهای حمایتی شهرستان در جمع آوری و توزیع زکات فطریه وجود داشته باشد.

نظری اظهار کرد: توزیع زکات فطریه جمع آوری شده در بین نیازمندان خلخال باید با نظر به حفظ آبروی افراد و پرهیز از موازی کاری نهادهای حمایتی و دست اندرکار باشد.

صفر فتح الله زاده مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال نیز گفت: سال گذشته 852 میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری و با نظر و همکاری هیات امنای مساجد بین فقرا تقسیم شد.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار