کد خبر: ۲۱۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 27 April 2016
تابناک گیلان - سرمربی تیم فو‌تبا‌ل ملوان بندر انزلی می‌گوید دیدارهای تیمش مقابل تراکتورسازی همواره خاطره انگیز از آب در آمده است.

محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از بازی فو‌تبا‌ل تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی، اظها‌ر کرد: تقابل این دو تیم یادآور روزهای بسیار دور از ر‌قا‌بتی خاطره انگیز بین دو تیم است. بازی‌های زیادی که ملوان و تراکتورسازی از فینال حذفی 54 تا به امروز مقابل یکدیگر داشتند و امیدوارم که بازی فردا نیز خوب از آب در آید.

سرمربی ملوان ا‌دا‌مه‌ داد: امیدوارم که تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند. همه بازی‌ها در هفته‌های پایانی سخت است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که کار به هفته‌های پایانی نرسد و امیدوارم که کارمان سخت‌تر از این نشود. تمام بازیکنان‌مان همدل شده‌اند تا یک بازی خوب و همراه با سه امتیاز را انجام دهند و شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

او با بیان اینکه محمد ستاری تنها محروم تیمش در دیدار با تراکتورسازی افزود: پژمان نوری در بازی قبل با مصدومیت مواجه شد و امیدوارم پزشکان‌مان او را به بازی فردا برسانند. به دنبال یک بازی زیبا هستیم و می‌خواهیم دست پر از تبریز برگردیم. هواداران‌مان ما را در بازی‌های خارج از خانه هم حمایت می‌کنند و فردا در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

احمدزاده تاکید کرد: بازیکنان‌مان با پدر مهرداد اولادی هم‌قسم شده‌اند تا با کسب پیروزی و بقا در لیگ برتر روح مهرداد اولادی را شاد کنیم. بازیکنان انگیزه مضاعفی دارند تا بتوانیم روح مهرداد را شاد کنیم.

سرمربی ملوان در پایان درباره کناره‌گیری از هدایت شهرداری اردبیل گفت: در این باره صحبتی ندارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار