استاندار سابق گیلان ؛
تابناک: همین امروز بود که آیت الله قربانی به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با اشاره به برخی سایت های خبری و سخنان برخی افراد گفت:ببنید برخی چه بی تقوایی هایی می کنند،متاسفانه برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند و علیه افراد پرونده سازی می کنند که توصیه جدی می کنم که آبروی افراد را نریزید.
کد خبر: ۱۵۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 31 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: همین امروز بود که آیت الله قربانی به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با کنایه به برخی سایت های خبری و سخنان برخی افراد گفت: ببنید برخی چه بی تقوایی هایی می کنند،متاسفانه برخی افراد و سایت ها شروع به بی تقوایی کرده اند و علیه افراد پرونده سازی می کنند که توصیه جدی می کنم که آبروی افراد را نریزید.

به گزارش تابناک گیلان، هنوز 24 ساعت از توصیه های نماینده ولی فقیه در گیلان نگذشت که باز شاهد برخی بی اخلاقی ها در فضای رسانه ای استان بودیم.

روح الله قهرمانی چابک که با ورود خود به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان، حال و هوای تازه ای را به حوزه انتخابیه رودسر و املش بخشید ، این روزها مدام توسط گروه های مختلف تخریب می شود.

استاندار سابق گیلان در گفت و گویی به تابناک اظهار کرد: بنده هيچگاه هيچ ارتباطي با مشايي و اقوام و اطرافيانش نداشته و نخواهم داشت.

قهرمانی تصریح کرد: انهايي كه خود را مسلمان تر از ديگران ميدانند چرا ارتكاب به دروغ و تهمت را گناه كمي مي شمارند؟



Image result for ‫قهرمانی چابک‬‎



سفیر سابق کشورمان ، بی اخلاقی های اخیر را ناشی از وحشت و تخاصم عده ای برای حضورش در انتخابات پیش رو ارزیابی کرد و افزود: دنیاپرستی و دنیا طلبی با عده ای کاری کرده است که آخرت خود را فراموش کرده اند.

قهرمانی چابک در پایان اظهار داشت: درحالی که انتظار می رود همه خود را برای خلق حماسه ای باشکوه تر از خرداد 92 آماده کنیم ، برخی از نسبت دادن و برچسب زدن می خواهند ، برای رسیدن به پیروزی دست به هرکاری بزنند درحالی که همه بدانند ، بنده از هرگونه جریان انحرافی و افراد وابسته به این گروه اعلام برائت می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار