بررسی تابناک گیلان از آخرین تحولات انتخاباتی رودسر و املش ؛
حساسیت در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در گیلان به اوج خود رسیده است.به گزارش تابناک گیلان، تا این ساعت از ظهر تقریبا همه کسانی که به نوعی قصد ترکاندن بمب انتخابات را داشتند ، ورود کردند.
کد خبر: ۱۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 25 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: حساسیت در آخرین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در گیلان به اوج خود رسیده است.


به گزارش تابناک گیلان، تا این ساعت از ظهر تقریبا همه کسانی که به نوعی قصد ترکاندن بمب انتخابات را داشتند ، ورود کردند.



از دو نماینده مطرح مردم رشت گرفته تا وزیر سابق تعاون و ... اما همچنان مردم منتظر آمدن فردی هستند که از مدت ها قبل زمزمه آمدنش بود.


ورود روح الله قهرمانی چابک ، استاندار سابق مردم گیلان به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، بی شک می تواند حسن ختام خوبی برای گیلانی ها باشد.





محمدمهدی رهبری املشی در گفت و گویی در این باره به تابناک اظهار کرد: قهرمانی به دیدار من آمده بود و من مشکلی با ورود وی به صحنه انتخابات ندارم.

نماینده فعلی مردم رودسر و املش تصریح کرد: اکنون که ثبت نام کرده ام تا آخر خواهم ایستاد و از آمدن همه چهره های سیاسی رودسر استقبال می کنم.

وی در خصوص آمدن یا نیامدن قهرمانی چابک اظهار داشت: آخرین صحبتی که با وی داشتم بسیار مفید و اخلاقی بود ولی اینکه مهندس بیاید یا نه بسته به تصمیم خودش دارد.


گفتنی است که تا آخرین ساعات امروز مشخص می شود که روند انتخابات حوزه رودسر و املش دوقطبی رهبری و عباسی خواهد بود و یا با آمدن استاندار سابق ، معادلات جدیدی رخ خواهد داد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار