شهردار سنندج خبر داد
شهردار سنندج گفت: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده 100، شهرداری سندج شب گذشته نسبت به تخریب یکی از پاساژهای غیر مجاز در این بازارچه اقدام کرد.
کد خبر: ۱۴۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 09 December 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج کامیاب شادمان اظهار کرد:اشت: بازارچه تاناکورا یکی از بازارهای سطح شهر است که طی سالیان گذشته توسط افراد سود جو گسترش یافته و همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

وی گفت: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده 100، شهرداری سندج شب گذشته نسبت به تخریب یکی از پاساژهای غیر مجاز در این بازارچه اقدام کرد.

شهردار سنندج با اشاره به اینکه این پاساژ در زمینی به مساحت 1180 متر احداث شده بود. تصریح کرد: مالک این زمین مجوز احداث دو طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ را از کمسیون ماده 5 اخذ کرده بود ولی نسبت به پرداخت عوارض تغییر کاربری و همچنین عوارض صدور پروانه اقدام نکرده و خودسرانه به احداث این پاساژ اقدام کرده بود.

وی گفت: بارها در حین ساخت، این پاساژ توسط نیروهای واحد ساختمانی این شهرداری تخریب شد، ولی بازهم مالک این زمین بدون توجه به قانون، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرد.

شادمان افزود: این شهرداری پرونده این پاساژ غیر مجاز را به کمسیون ماده 100 ارجاع کرد و براساس رای بدوی و تجدید نظر این کمیسیون حکم تخریب این بنا را صادر کرد.

وی با بیان اینکه هرگونه ساخت و سازی در سطح شهر باید با مجوز شهرداری احداث شود تصریح کرد: پرداخت عوارض برای ساخت و ساز سبب توسعه پایدار شهری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار