پیام تسلیت سرهنگ #جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رودسر به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

پیام تسلیت سرهنگ #جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رودسر به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

کد خبر: ۱۱۶۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 04 June 2024

بسم الله الرحمن الرحیم

در سالروز رحلت رهبری فرزانه و مقتدایی، بار دیگر ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم شد.
امام خمینی (ره) بزرگ‌مردی از تبار نور بود که به‌راستی روح خدا بود و انقلابی را رقم زد که همچون انفجار نور در برابر سایه ظلمت رژیم ستمشاهی، نور امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید به گزارش تابناک گیلان.
امام خمینی (ره)، شخصیت همیشه ماندگاریست که نماد یک رهبر مردمی بود، از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم سالار دینی را به یادگار نهاد.
از دیگرسو نیز، فرارسیدن نیمه‌ی خردادماه، یادآور قیام یاران باوفای ایشان، ملت مؤمن و انقلابی است که در ١۵ خرداد ١٣٤٢، به مرجع تقلید خود لبیک گفته و مبارزات خود را آغاز کردند و بدین‌ترتیب نقطه‌ی عطفی را در آغاز انقلاب اسلامی و خیزش اسلام‌خواهانه رقم زده و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کردند.
سال‌ها می‌گذرد، حادثه ها می‌آید انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.
اینجانب رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به هموطنان عزیز، به‌ویژه مردم شریف شهرستان رودسر، تسلیت و تعزیت عرض کرده، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران عزیز اسلامی را از درگاه خداوند منان آرزو دارم.

سرهنگ #سیدجلال_الدین_جوانمردی
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار