بازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشت
کد خبر: ۱۱۶۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ 27 May 2024

بازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشتبازدید وزیر کشور و استاندار گیلان از کارخانه صنایع پوشش رشت

وزیر کشور در جریان بازدید از کارخانه صنایع پوشش رشت با همراهی استاندار گیلان گفت: کارخانه پوشش رشت یکی از ده‌ها و صدها بلکه هزاران طرحی است که توسط شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی دوباره راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ دکتر احمد وحیدی امروز (یکشنبه) در جریان بازدید از کارخانه پوشش رشت اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید دلسوزانه برای راه اندازی دوباره کارخانه رها شده پوشش رشت تلاش و پیگیری کرد.

وی بیان کرد: این کارخانه ۱۸ سال رها شده بود اما شهید جمهور آیت‌الله رئیسی ضمن بازدید از این کارخانه دستور راه‌اندازی آن را داد و مستمر وضعیت آن را پیگیری کرد تا سرانجام دوباره فعال شد.

وزیر کشور عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی گفته بود که صدای فعالیت و چرخه تولید کارخانه پوشش رشت را خواهد شنید و این واحد راه خواهد افتاد و اینگونه شد و امروز به یاد رئیس جمهور شهید به این کارخانه آمدم.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در سفر دوم استانی خود به گیلان احتمالا به کارخانه پوشش رشت هم می‌آمد، افزود: اما اینک که نشد به نیابت از ایشان آمدم تا از کسانی که برای راه‌اندازی این کارخانه زحمت کشیدند؛ قدردانی کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه هم‌اینک 120 نفر در کارخانه پوشش مشغول به کار هستند، اضافه کرد: طرح‌های دیگری در این کارخانه در دست پیگیری و اجراست و ظرفیت اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در این مجموعه وجود دارد.

وی بیان کرد: صنعت پوشاک برای کشور ارزشمند و مهم است؛ برنامه‌هایی برای توسعه کارخانه پوشش رشت در پیش است که از آن حمایت و کمک خواهیم کرد.

وزیر کشور امروز به منظور شرکت در اجتماع مردم گیلان در پاسداشت یاد و خاطره و خدمات ارزنده شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان سفری یک روزه به گیلان داشت که پیش از ظهر در این اجتماع سخنرانی و سپس از کارخانه پوشش بازدید کرد.

*دکتر وحیدی پس از بازدید از کارخانه پوشش با بدرقه استاندار گیلان، رشت را به مقصد تهران ترک کرد.

کارخانه پوشش رشت، مجهزترین و بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه بود که در سال ۸۴ با کمتر از سه درصد پیش پرداخت به صورت اقساط ۳۶ ماهه به بخش خصوصی واگذارشد و یکهزار و ۵۰۰ کارگر آن بیکار شدند.

شهید آیت الله رئیسی در مقام رئیس قوه قضاییه در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ طی سفر به گیلان از این مجموعه بازدید کرد و دستور رفع مشکلات و راه اندازی آن را داد و در جریان سفر نخست استانی در مسئولیت ریاست جمهوری به این خطه وضعیت این کارخانه و اقدامات انجام شده را پیگیری کرد. آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری شهید هشتم بهمن ماه 1400 (روز جمعه) پس از ورود به استان گیلان، از کارخانه پوشش رشت بازدید کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار