کد خبر: ۱۱۶۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ 25 May 2024

محمدرضا جلالی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان...، با اشاره به شهادت سید مجاهد، رئیس جمهور محبوب و خادم ملت ایران، اظهار کرد: امروز ملت ایران برای پاسداشت رئیس جمهور شهیدشان به خروش آمدند.
وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به مردم و کار جهادی باورمند بود، تصریح کرد: آقای رئیسی برای خدمت به مردم سراز پا نمی شناخت ولذا مردم نیز به وجهه مردمی و جهادی آیت الله رئیسی اعتماد و اعتقاد پیدا کرده بودند.
فرماندار لنگرود با اشاره به ثلمه شهادت آیت الله رئیسی برای نظام اجرایی کشور، عنوان کرد: میراث روشن شهید رئیسی باورمندی به مردم است و افکارعمومی نشان دهنده واقعیت است.
فرماندار لنگرود افزود:ایران ومردم عزیزش پس از سالها سیاست مداری، اخلاق مدار و ولایت مدار را از کف دادکه البته سنگین وپر هزینه خواهد بود وسخت است شبیه او بیابند، لکن ملت ایران این باور را دارند که با داشتن ولایت، وزعامت امام خامنه ای و احیای روش مردمداری وحکمرانی علوی توسط آقای رئیسی ، عرصه خدمتگزاری به روی مدیران انقلابی و جهادی و مردمی همچنان باز و باز است.
جلالی با بیان اینکه مردم بار دیگر با الگوگیری از سیدالشهدای خدمتگزاران نظام اسلامی در عرصه انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: ملت ایرن فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد که برای مردم خدمت کند و بسترساز عصر ظهور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار