امام جمعه رودسر:
امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه «آیت الله رییسی» نمونه یک مسوول جهادی و اخلاق مدار بودند، گفت: «سید شهیدان خدمت» میراث ماندگاری را برای ما به یادگار گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ 25 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان از رودسر، حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودسر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: آرزوی همه این است که با سلامت دین و عاقبت بخیری بمیریم.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) به امام علی (ع) که با دین کامل و سالم به شهادت خواهی رسید، گفت: از خدایا بخواهیم که ما را مسلمان بمیراند چون شیاطین زیادند و این سعادت را از انسان می‌گیرند و عاقبت بخیر نمی‌شود.

ابراهیمی نوری با بیان اینکه اگر به انسان مسولیتی دادند این میز قدرت سبب نشود که فرد گمراه شود، ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی از پرتو این انقلاب انسان‌ها به درجات عالی رشد کمال و سلامت دین می‌رسند که شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش یکی از این درجات بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی میراث ماندگاری را برای ما به یادگار گذاشته است، گفت: اخلاق، امانتداری، توکل، اخلاص، به دور بودن از اشرافی گرایی و تجمل گرایی، ساده زیستی از جمله یادگاری‌های رئیس جمهور محبوب و مردمی و جهادی ایران، خادم الرضا (ع) و خادم ملت برای ما است.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری با اشاره به اینکه شهید جمهور حماسه ساز میدان بی منت به ملت و کشور بود، ادامه داد: احیای امید و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی، مردمی بودن و در میان مردم بودن، روحیه جهادی، و اخلاق‌مداری مهمترین و پر تکرار ترین خصیصه سیدالشهدای خدمت است.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه انقلابی که ریشه در دین و قرآن دارد انسان به این شکل پرورش پیدا می‌کند که مرگ سرخ و عاقبت بخیری نصیبشان خواهد شد، افزود: عدم تکبر و منیت گرایی سید شهیدان خدمت سبب شد این چنین جمعیتی برای تشییع با شکوه ایشان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی چراغ را برای همه خصوصاً مسؤولان روشن کرد که می‌توانیم در این نظام مقدس در بالاترین رتبه سیاسی قرار بگیریم اما رنگ مردمی داشته باشیم و رئیسی این حقیقت را به ما نشان داد که این شهید برای خدا و مردم قدم برداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار