فرماندار رودسر:

مردمی بودن مهمترین ویژگی شهید رییسی بود

کد خبر: ۱۱۶۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ 21 May 2024

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به اینکه مردمی بودن مهمترین ویژگی شهید رییسی بود، گفت: رییس جمهور خود را وقف خدمت صادقانه به کشور و ملت کرده بود.

به گزارشخبرنگارتابناک گیلان از رودسر، محمد حیدری در حاشیه برگزاری آئین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در مسجد طالب‌زاده اظهار کرد: شهید رئیسی خدمت خستگی ناپذیر به مردم را افتخار خود می‌دانست و خود را وقف خدمت صادقانه به کشور و ملت کرده بود.

فرماندار رودسر افزود: شهید آیت الله رئیسی بر ریشه یابی دقیق مسائل و مشکلات و رسیدگی به تنگناهای مناطق شهری و روستایی و ارائه خدمات صادقانه مسؤولان به مردم تاکید بسیار داشت و این مساله در رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم قرار داشت.

حیدری با بیان اینکه آیت الله رئیسی در قلب آحاد مردم و محرومان جا داشت، امروز با شهادت ریاست جمهوری همه ملت و مسؤولان عزادارند، گفت: ما نیز همانند رئیس جمهور شهیدمان فداییان ملت هستیم و راه پر افتخار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم مردم خللی در ارائه خدمات احساس کنند.

وی بیان کرد: بدون شک پاداش این همه تلاش گسترده در عرصه بین المللی و داخلی جز شهادت چیزی دیگری نبود که خداوند نصیب رئیس جمهور و همراهانش کرد.

فرماندار رودسر ادامه داد: امروز مردم ایران و همه مسلمان جهان و جنبش‌های انقلابی در اقصی نقاط دنیا در سوگ رئیس جمهور ما و برخی از اعضای دولت به ویژه وزیر امور خارجه که در حمایت مردم غزه و استحکام پیروزی جبهه مقاومت که از گذشته در کنار سردار دل‌ها انجام وظیفه می‌کردند و امروز به سردار دل‌ها پیوستند در سوگ هستند.

حیدری اظهار کرد: فرزندان این مرز بوم در هر جبهه‌ای آماده خدمت رسانی به مردم هستند و از انقلاب اسلامی و کیان کشور به درستی حفاظت و صیانت می‌کنند.

فرماندار رودسر گفت: در عرصه داخلی با وجود تنگناها، تحریم‌ها، دولت متکی به توان داخلی اقدامات زیادی را انجام داده و لحظه‌ای در امر خدمت رسانی، مسائل عمرانی وضعیت معیشت مردم را به تأخیر نیانداخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار