به ریاست مهندس خسرو آرنگ

دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان

کد خبر: ۱۱۶۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ 10 May 2024

دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان به ریاست مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و سایر اعضای شورای حفاظت از منابع آب شهرستان برگزار شد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان .
مهندس آرنگ با اشاره به رهاسازی آب کشاورزی از سد سفیدرود با دستور و حضور دکتر عباسی؛ استاندار گیلان اظهار کرد : هدف همه ما در راستای خدمت به کشاورزان عزیز با تأمین آب کشاورزی مطمئن و کافی، کاهش تنش آبی و رفع موانع موجود برای داشتن یک فصل زراعی مطلوب می باشد که این أمر تنها با همیاری و همدلی مسئولین میسر خواهد بود.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود : با توجه به شرایط تنش آبی و به دلیل حساسیت موجود، رعایت کلیه موارد در این دوره از اهمیت بیشتری برخوردار است لذا علاوه بر نظارت بر رعایت تقویم زراعی و لزوم بیمه نمودن اراضی کشاورزی، سرکشی بخشداران و تهیه گزارش و ارسال به فرمانداری بصورت متوالی ضروری می باشد.
وی در خصوص نحوه توزیع کودها تصریح کرد: خوشبختانه کود لازم برای کشاورزان عزیز تهیه و در حال توزیع می باشد لذا نظارت بر دسترسی آسان برای کشاورزان نیز مورد تأکید می باشد.
گفتنی است تا کنون لایروبی 102 کیلومتر از انهار روستاهای شهرستان صورت گرفته و 90 درصد از پمپاژهای مورد تجهیز و نوسازی قرار گرفته است و به همت کشاورزان 70درصد زمین های کشاورزی شخم زده آماده کاشت می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار