مسئول ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان ایلام با اشاره به برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در این استان، گفت: این برنامه‌ها با حضور خدام حرم رضوی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ 07 May 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد برنامه با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان و با محوریت مردمی و استفاده از ظرفیت مساجد و اماکن مذهبی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در ایام دهه کرامت در این استان، یادآور شد: همزمان با دهه کرامت، جشن‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در نقاط مختلف استان با محوریت جشن‌های رضوی و زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان ایلام با بیان اینکه برنامه دهه کرامت امسال با شعار محوری "با شما سربلندیم" در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با عنوان "دختران انقلابی" و میلاد امام رضا (ع) با عنوان "زیر سایه خورشید" از برنامه های محوری دهه کرامت در استان است.

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر از همسران جانبازان و ایثارگران در ایام دهه کرامت، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، برگزاری جشن‌های ویژه ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های این دهه در استان است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بزرگداشت دهه کرامت در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری و بقاع متبرکه استان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف استان، برگزاری مراسم شب شعر ویژه گرامیداشت دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر و حضور خدام حرم مطهر رضوی در بیمارستان‌ها و اماکن فرهنگی در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این دهه در استان برشمرد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار