رییس پلیس راه استان:
رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی روز شنبه، از شلوغی محورهای استان از بعدازظهر امروز خبر داد و از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی جاده‌ها بیشتر احتیاط کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ 02 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالحسین زارع با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای استان گفت: به جز سه شهرستان غربی استان، تقریبا در تمامی محورهای استان بارندگی داریم.

وی با اشاره به لغزنده بودن محورهای استان، از رانندگان خواست تا بیش از هر زمان دیگر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بارندگی های اخیر تاکنون حادثه مهم جاده ای نداشته و تصادف زنجیره ای هم گزارش نشده است.

زارع در ادامه به تعطیلات پایان هفته اشاره و تصریح کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه پیش بینی می شود از امروز بعدازظهر شاهد شروع موج سفرها باشیم که تا بعدازظهر روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به تجارب گذشته، عمده محورهای پرترافیک ما در این تعطیلات، محورهای منتهی به اورامانات و تفرجگاه های استان و نیز محورهای منتهی به آرامستان ها خواهد بود.

زارع گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها تا فردا، در شرایط لغزندگی و شلوغی محورها، رعایت قوانین بویژه رعایت سرعت مطمئنه بیش از پیش اهمیت می یابد.

وی افزود: همچنین در این شرایط رعایت فاصله طولی و خودداری از سبقت غیرمجاز اهمیت دوچندان می یابد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ تیمی گشتی محورهای استان را تحت رصد دارند و در کنار آنها بیش از ۱۰۰ دوربین ثابت و سیار تخلفات جاده ای را ثبت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار