مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز:مراکز نیکوکاری با تعامل بین هیات امنای مساجد و این نهاد با تفکر از مردم برای مردم ایجادگردیده که با شناسایی فقرای محلات بدون هر گونه بروکراسی اداری با استفاده از ظرفیت خیرین همان محل با حفظ کرامت و شرافت انسانی اقدام به رفع مشکلات نیازمندان می کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۶ 08 March 2015

مرآت رسولی اعلام نمود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 14 میلیارد ریال توسط خیرین و ساکنین محلات به مراکز نیکوکاری مساجد جهت رفع مشکلات نیازمندان محل سکونت آنان هدیه گردیده است.

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مدیریت شهرستان شیراز:رسولی مدیر ضمن سپاس از خیرین و نیکوکاران به خاط نیات خدا پسندانه ایشان و ارتباط دائم و همیشگی آنان با این نهاد ،میزان کمکهای نقدی و غیر نقدی این عزیزان را 14 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد. وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر تعداد 12 مرکز نیکوکاری با 2 هزار و 282 نفر نیرو و 71 نفر هیات عامل در سطح شهرستان فعالیت می نماید .

رسولی تصریح کرد :میزان مراجعه محرومین نیازمند به این مراکز بیش از 10 هزار 476 نفر ثبت گردیده است.ایشان افزودند:مراکز نیکوکاری با تعامل بین هیات امنای مساجد و این نهاد با تفکر از مردم برای مردم ایجادگردیده که با شناسایی فقرای محلات بدون هر گونه بروکراسی اداری با استفاده از ظرفیت خیرین همان محل با حفظ کرامت و شرافت انسانی اقدام به رفع مشکلات نیازمندان می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار