آزادی‌خواهان جهان محاکمه رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان عامل نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت را از سازمان‌های بین‌المللی مطالبه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 18 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار سمنان در محکومیت اقدام بی‌سابقه رژیم منحوس و آدم‌کش صهیونیستی در قتل‌عام صد‌ها انسان بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی غزه پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است: نفرین و ننگ بر رژیم غاصب و مزور صهیونیست که ۷۴ سال نکبت‌بار با غصب، خشونت و آدم‌کشی ادامه حیات داده و برای حفظ خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

در ادامه می‌خوانیم: ۱۷ سال از محاصره غزه مظلوم و ۲ میلیون انسان بی‌گناه می‌گذرد و هر دم جنایتی نو و شیوه‌ای تازه از نسل‌کشی و جنایت این رژیم منحوس به جهانیان معرفی می‌شود.

در این پیام آورده شده است: اکنون جهان در بهت و حیرت جنایت ناباورانه آدم‌کشان صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی فرورفته و فریاد انسانیت از حلقوم تمام آزادی‌خواهان به آسمان رسیده است.

در بخش دیگری اشاره شده که اینجانبان هم‌صدا و هم‌نوا با تمام آزادی‌خواهان جهان، ایران اسلامی و استان سمنان و به‌رسم انسانیت و بنا بر تکلیف سیاسی و انسانی، ضمن محکوم کردن شدید جنایت بی‌سابقه و وحشی‌گرانه رژیم آدم‌کش صهیونیستی در اقدام علیه بشریت و به شهادت رساندن صد‌ها انسان مظلوم و بی‌دفاع غزه، خواستار اقدام فوری و جدی جامعه جهانی، سازمان‌های مدافع حقوق بشر به‌خصوص تمام دولت‌های عربی و اسلامی و چهره‌های مؤثر جهانی در محکومیت این جنایت هولناک، پرهیز از مصلحت‌سنجی و انجام اقدام عملی در متوقف‌سازی کشتار غیرنظامیان و مردم مظلوم و آواره غزه هستیم.

در این پیام آمده است: در این راستا، با تأکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب خواستار محاکمه رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان عامل نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت و پاسخگویی آمریکا به‌عنوان حامی و همراه این رژیم غارتگر و کودک‌کش هستیم.

همچنین می‌خوانیم: و در تأیید بیانات رهبر فرزانه انقلاب هشدار می‌دهیم چنانچه این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیرو‌های مقاومت بی‌تاب شده و دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند سد راه آنان باشد.

در پایان آمده است: به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام، محمد مصطفی (ص) ادای احترام کرده و ضمن تسلیت به پیام‌آور صلح و دوستی و اخلاق و خاندان عصمت و طهارت (ع)، این فاجعه غمبار را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و جامعه بشریت تسلیت و تعزیت عرض کرده و تعجیل در فرج حضرت، ولی عصر (عج) را از خداوند سبحان مسألت داریم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار