بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 21 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

آیت الله جنتی و فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس

خبرگزاری میزان-مراسم ترحیم پدر رییس پلیس کشور با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های دولتی، سیاسی و نظامی برگزار شد.

مراسم ترحیم "مرتضی اشتری"پدر رییس پلیس کشور با حضور  چهره‌ها و شخصیت‌های دولتی، سیاسی و نظامی برگزار شد.


آیت الله جنتی و فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس


جنجال پس از اخراج طارمی/ فحاشی شدید علیه مکانی

صحنه اخراج مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و کارت زرد گرفتن دروازه‌بان سرخ‌پوشان برای لحظاتی بازی پرسپولیس و ملوان را به جنجال کشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود در وقت اضافه با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

* هواداران تیم ملوان پس از گل تیم پرسپولیس شدیدترین فحاشی‌ها را علیه سوشا مکانی دروازه‌بان سرخ‌پوشان انجام دادند. این در حالی بود که مکانی در این لحظه مشغول شادی کردن بود.

* در صحنه‌ای بازیکن ملوان روزی زمین افتاده بود اما بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به این صحنه مشغول ادامه بازی بودند. بعداز اینکه توپ به اوت رفت مازیار زارع هافبک تیم ملوان با کمال کامیابی‌نیا بازیکن پرسپولیس به دلیل اینکه چرا توپ را به اوت نزده بود درگیر شد که با وساطت سایر بازیکنان این غائله ختم به خیر شد.

* در نیمه دوم وقت اضافه مهدی طارمی که یک کارت زرد پیش از این گرفته بود به دلیل خطا بر روی سرگی پشنکو دروازه‌بان تیم ملوان از البرز حاجی‌پور داور بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد که به دلیل همین کارت زرد از بازی اخراج شد. بعد از اخراج این بازیکن هواداران پرسپولیس به شدت علیه داور بازی شعار دادند. در این لحظه و در حالی که همه حواسشان به اخراج مهدی طارمی بود محمدرضا ابوالفضلی کمک داور اول این بازی حاج‌پور را فرا خواند و در گوش او موضوعی را گفت که بعد از این مسئله حاجی‌پور به سمت مکانی رفته و یک کارت زرد را به دروازه‌بان سرخ‌پوشان بدهد. این اتفاق لحظاتی بازی را به تشنج کشاند چرا که مکانی به سمت کمک داور اول آمد تا اعتراضش را به او عنوان کند و در این صحنه همه نیمکت‌نشینان پرسپولیس کنار زمین آمده و نسبت به این تصمیم داور معترض بودند. مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس در این صحنه بر سر مکانی فریاد می‌زد و از او می‌خواست که به این موضوع خاتمه دهد و درون دروازه بایستد و این اتفاق‌ها برای لحظاتی باعث شد بازی به جنجال کشیده شود.

* برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی پس از بازی نیروهای ویژه پلیس در استادیوم مستقر شدند تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری کنند.

* درگیری کلامی میان تماشاگران دو تیم در این بازی بسیار زیاد بود.


واکنش رامبد جوان به حواشی خندوانه+عکس

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بابت موضع‌گیرى اون دوستانى که رقابت فوق دوستانه مسابقه خنداننده برتر(امین حیایى عزیز و امیرمهدى ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ مى کنن، متأسفم.

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حاشیه های اخیر مسابقه ژوله و حیایی واکنش نشان داد و نوشت:




رفقا سلام

دو نكته:

١- 1,120,055,880 ريال پول جمع شد از كمكهاى شما عزيزاى دل براى رفقاى كوچولومون. و اين خيييييلى عاليه. واقعن از تك تكتون ممنونم.

٢-بابت موضع گيرى اون دوستانى كه رقابت فوق دوستانه ى مسابقه خنداننده ى برتر(امين حيايى عزيز و اميرمهدى ژوله عزيز) رو دارن چرك و تلخ مى كنن متاسفم.عزيزان من،ما خندوانه رو فقط براى شادى و حال خوب مردم عزيز ايران مى سازيم تا با هم نزديكتر بشيم و احساس رفاقتمون بيشتر بشه و اين خيلى بده كه يه لذت بزرگ و اجتماعى و شاد رو با نسبتهاى كاملن غلط تبديلش كنيم به فضايى تلخ و نامنصفانه و بى اساس. از همه ى شما عزيزانم مى خوام كه عاقلانه و عاشقانه از اين جريان دوستانه و شاد حمايت كنين و به اشتباه همراه تحليلهاى غلط و توهين هاى آزاردهنده نشين.

دوستتون دارم.

کدام 9 هنرپیشه زن ممنوع التصویر شده اند؟

به تازگی شایعه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری می چرخد و خبر از ممنوع التصویر شدن 9 هنرپیشه زن به دلیل بدحجابی می دهد.لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، الناز حبیبی...

کدام 9 هنرپیشه زن ممنوع التصویر شده اند؟

سرویس فرهنگی شفاف: به تازگی شایعه ای در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری می چرخد و خبر از ممنوع التصویر شدن 9 هنرپیشه زن به دلیل بدحجابی می دهد.لیندا کیانی، حنانه شهشهانی، نرگس محمدی، الناز حبیبی، بهاره افشاری، حدیث میرامینی، سحر قریشی، روناک یونسی، رابعه اسکویی نام هایی هستد که بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی به خاطر "بدحجابی" از فعالیت هنری محروم شدند.

در مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی آمده است:  "با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک‌سیرت در رسانه ملی، متأسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجار شکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. از این‌رو و بر اساس این مصوبه سازمان صداوسیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئونات حاضرشده‌اند، قطع همکاری نماید."

این خبر اما نه تایید شده است و نه تکذیب و تا کنون واکنشی نیز از سوی بازیگرانی که نامشان ذکر شده نداشته است.باید منتظر ماند و دید این خبر واقعیت دارد یا شایعه است.

پی نوشت:

بعد از انتشار این خبر، خبرگزاری فارس در مصاحبه ای این ماجرا را تکذیب کرده است. در پی انتشار خبر ممنوع التصویری تعدادی از بازیگران زن از سوی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، «امید شریفی» مدیر روابط عمومی این شورا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ضمن رد این خبر اعلام کرد وظیفه شورای نظارت اعلام سیاست ها و چارچوب های کلی سازمان صداوسیما و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی ادامه داد: این شورا در مصوبه اخیر خود در خصوص ماموریت سازمان صداوسیما در قطع همکاری با هنرمندانی که در شبکه های مجازی از خود تصاویر هنجارشکنانه و دور از شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی منتشر می کنند، تاکنون به مصادیق ورود نداشته است.

شریفی تصریح کرد: وظیفه اجرای این سیاست ها و ابلاغیه های این شورا طبق قانون به عهده سازمان صداوسیما است و اخبار شورای نظارت از طریق پایگاه اطلاع رسانی این شورا اعلام می شود.

واکنش مهدی خزعلی داغ‌دار به خندوانه سیاسی + عکس

مهدی خزعلی در پیامی کوتاه ضمن تقبیح امین حیایی از مردم خواسته است که در مسابقه خندوانه به حمایت از امیر مهدی ژوله بپردازند!

هنوز چند روز از رحلت عالم ربانی آیت الله ابوالقاسم خزعلی یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب نگذشته که دکتر مهدی خزعلی فرزند ایشان وارد حاشیه ای جدید شده است.

خزعلی که پیشتر پای ثابت شماری از رسانه های ضد انقلاب نظیر صدای آمریکا بوده و در فتنه 88 نقش ویژه ای را در اردوگاه دشمنان انقلاب بازی می نمود، در اظهاراتی جدید از مردم طلب یاری نموده و خواستار رای دادن گسترده به امیر مهدی ژوله طنز پرداز حاضر در برنامه خنداونه و رقیب امین حیایی شده است.

وی در راستای بیان خواسته ی سخیف و مضحکش چنین می گوید: «سوای از این که امیر مهدی ژوله نویسنده و خالق طنز است و رقیبش مجری آن...! و سوای برتری بی چون و چرای او در مسابقه....! من هرگز به هنرمندی که در خدمت دربار باشد رای نخواهم داد، هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد و بس، هرگز اجازه ندهد که ارباب زر و زور و تزویر بر گردنش قلاده بیاندازند، حتی اگر آن قلاده از طلا باشد...!»

اشاره مهدی خزعلی به مسابقه ای است به نام خندوانه که در دور جدیدی از فعالیتش با دعوت شماری از کمدین ها در پی انتخاب برترین کمدین کشور از طریق آرای مردم برآمده است. برنامه فوق که با کارگردانی و اجرای رامبد جوان برگزار می شود، جمعه شب از دو هنرمند کشور مان امین حیایی و امیر مهدی ژوله دعوت نموده بود تا طرفین با نمایش برنامه شان، فرصتی را برای انتخاب فرد برتر از سوی مردم فراهم آورند.

وقت شناسی آقا زاده داغ دار + عکس

اظهارات مهدی خزعلی در این باره آن قدر سطحی و کوته بینانه به نظر می آید که نشان از سرخوردگی مطلق وی و هم فکرانش در جبهه اصلاحات و فتنه داشته، افرادی که اکنون و در یاس مطلق به امید پیامک های واهی طرفداران شان در این برنامه پر بیننده دل خوش نموده اند.

خزعلی در ادامه بیان خواسته اش گریزی هم به ده نمکی زده و او را مورد اتهام قرار داده و گفته است: «من به هیچ یک از کسانی که خود را کوچک کردند و حاضر شدند به امثال ده نمکی خدمت کنند، رای نمی دهم، مگر این که بیایند و مرا از حکمت پنهانی آگاه کنند...!»

سخن از دفاع از ارزش ها در حالی از سوی مهدی خزعلی بیان می شود که جریان هم فکر وی در طول هشت ماه فتنه بدون رعایت موازین اخلاقی و قانونی حاکم بر کشور ضمن برپایی آشوب و بی نظمی به تمامی مقدسات اسلامی توهین نمودند.

مهدی خزعلی در پایان به نحوه رای دادن به شخص مورد نظر اشاره کرده و ملتمسانه خواستار حمایت از امیر مهدی ژوله شده است. متن خواسته ی خزعلی در پایان بدین شرح است:

دوستان تو مسابقه ى "خنداننده برتر" كمدين امشب خندوانه امين حيايى (بازيگر قلاده هاى طلا و اخراجى ها) و اميرمهدى ژوله (نويسنده ى روشنفكر و طنزپرداز نشريه ى چلچراغ ) در حال رقابت هستند
در صورت امكان از طريق سامانه ى #780* از اميرمهدى ژوله حمايت كنيد

لطفا #2*2*3*5*780* را شماره گيری كنيد و بعنوان بهترين اجرا در برنامه خندوانه به امير مهدی ژوله رای دهيد.
اين كار هيچ هزينه اي ندارد.
سپاس

*٧٨٠*٥*٣*٢*٢#

وقت شناسی آقا زاده داغ دار + عکس

در رابطه با مهدی خزعلی بایستی ذکر کرد که وی علی رغم نسبت نزدیک به مرحوم آیت الله خزعلی، از سوی این فقیه عالی قدر طرد شده و  ایشان از او اعلام برائت جسته اند. در بخشی از نامه آیت الله خزعلی در اعلام برائت از مهدی خزعلی که بلافاصله و در ابتدای فتنه 88 صادر شده آمده است : « مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند. با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید...»

گفتنی است که آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر بامداد روز چهارشنبه بیست‌وپنجم شهریور ماه و پس از سال ها مجاهدات و مبارزه دار فانی را وداع گفت.

منبع: فرهنگ نیوز


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنگرودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
درود بر دکتر خزعلی . متاسفم براتون که این حرف رو از روی سرخوردگی تشخیص میدید. متاسفم
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
درود بر دکتر خزعلی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار