کد خبر: ۸۹۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 24 August 2020

 

 

 

ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان نیمه دوم شهریور در رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده در گفت وگو با ایسنا گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیمه دوم شهریور در آستان خواهر امام رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه این مسابقات دو روز به طول خواهد انجامید گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم ۱۹ شهریور ویژه خواهران و ۲۰ شهریور ویژه برادران برگزار خواهد شد.

وی گفت: در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گیلان ۳۵ خواهر و ۴۲ برادر قاری و حافظ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علیزاده خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته حفظ پنج جز، حفظ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه داوران این دوره از مسابقات از داوران و اساتید گیلانی هستند که توسط سازمان اوقاف انتخاب و معرفی می‌شوند، افزود: مسابقات رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد گفت: در کمیته استانی برگزاری مسابقات مقرر شده که برای برگزیدگان هر رشته علاوه بر جوایز معمول به همراه خانواده تور گردشگری آستارا در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار