کد خبر: ۸۵۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 01 June 2020

معلم «امیر» و فردی که طی سالهای اخیر به عنوان یک فرد مورد اعتماد در جریان زندگی او قرار داشته علت بروز این حادثه را اختلاف امیر با پدرش عنوان کرد و گفت: به هیچ وجه قتل ناموسی در کار نبوده است.

تابناک/اواخر هفته گذشته به آتش کشیده شدن منزل مسکونی در رشت و مرگ دختر ۱۸ ساله بازتاب رسانه ای زیادی در پی داشت.

«امیر» پسر جوانی که روزگاری صحبت از عقد قرارداد او با تیمهای فوتبال استان گیلان بود به دلیل اختلافات خانوادگی دست به اقدامی زد که تاوان آن در نهایت مرگ خواهر جوانش بود.

در همین راستا معلم «امیر» و فردی که طی سالهای اخیر به عنوان یک فرد مورد اعتماد در جریان زندگی او قرار داشته و مورد اعتماد او بوده در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به آسیبهای اجتماعی به وجود آمده از معضل حاشیه نشینی علت بروز این حادثه را اختلاف امیر با پدرش عنوان کرد و گفت: به هیچ وجه قتل ناموسی در کار نبوده است و دختر ۱۸ ساله ای که فوت کرده خواهر بزرگتر امیر است و آن فردی که قرار بود ازدواج کند و متهم با ازدواج او مخالف بوده است، خواهر کوچکتر است که ۱۴ سال سن دارد.

معلم امیر در ادامه با بیان اینکه به دنبال پیگیری اقدامات قضایی جهت آزادی این جوان است، اظهار کرد: خانواده امیر و پدر او به دنبال اعلام رضایت هستند تا بلکه این جوان ۲۰ ساله از زندان آزاد شود.

گفتنی است پیش از این امیر نیز در طی گفت‌وگوی تصویری خود بارها این جمله را تکرار کرده که فقط بنزین را روی زمین ریخته تا آنها را بترساند اما به یکباره ظرف چندثانیه کل خانه آتش می گیرد.

امیر حتی خبر از میزان سوختگی خواهر خود نیز نداشت و شدت ماجرای سوختگی (نه مرگ خواهر خود) را از زبان مادرش شنید و گفت “من خودم بخشی از خرج خانه را می‌دهم پس چگونه هست که خانه‌ام را آتش بکشم بعد با هزینه خودم آن را تعمیر کنم”.

 

نمایی از خانه امیر که در آتش سوخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار