کد خبر: ۸۵۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 29 May 2020

حاجی‌پور با انتقاد از عملکرد ادارات استان اذعان داشت: آقای استاندار چهار ماه پیش به سازمان مدیریت برنامه و بودجه دستور پرداخت پانصد میلیون تومان به تیم ما را داد، اما می‌گوید نمی‌توانیم و سازمان ورزش هم می‌گوید نشدنی است؛ سوال من این است چگونه به تیم‌های پایتخت نشین‌ کمک‌های میلیاردی می‌شود.

تابناک/اسماعیل حاجی‌پور در گفتگوی زنده تلفنی مهمان برنامه «مجله ورزشی» در رادیو گیلان بود و گفت: بنده از داماش جدا شدم و سمتی در این باشگاه ندارم اما داماش را مثل فرزندم دوست دارم و برایم جایگاه و ارزش زیادی دارد؛ جدایی‌ام از داماش باعث شد تا از دست فدراسیون راحت شوم.

وی ادامه داد: رفتار فدراسیون فوتبال با بخش خصوصی و تیم‌های شهرستانی دیکتاتورانه است؛ باشگاه‌های شهرستانی جایی در تشکیلات فدراسیون ندارند و بخش خصوصی به جای حمایت فقط اذیت و جریمه می‌شود.

حاجی‌پور اذعان داشت: پارسال در پلی آف لیگ دو حق مسلم داماش را خوردند و نه تنها کاری انجام نشد بلکه متحمل هزینه بالایی شدیم و سهمیه خریدیم، وضعیت مالی داماش بسیار بد است و بازیکنان داماش حق دارند‌.

وی ادامه داد: تازیانه فدراسیون به نوبت بر تن همه تیم‌های گیلانی زده شده، یک روز این تازیانه را بر پشت ملوان زدند و برای نابودی این تیم گام برداشتند، روز دیگر در مسجد سلیمان بر صورت سپیدرود زده شد و در پلی‌آف پارسال و فینال جام حذفی تازیانه را بر سر داماش کوبیدند؛ نمی‌دانم از جان تیم‌های گیلانی چه می‌خواهند و مشکل فدراسیون با گیلانی‌ها چیست؟

حاجی‌پور با فلش بکی به هجمه‌های وارد شده از فینال جام حذفی ۹۸ خاطرنشان شد: مگر جرم ما در آن روز چه بود که بنده و مدیرعامل باشگاه را هر کدام شش ماه و مرا ۵۰ میلیون و ایشان را ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی کردند؛ آخر هم یکی پیدا نشد جرم ما را بگوید که چه بود‌؛ ما جز اینکه از حق خود و هواداران خود دفاع کردیم کاری انجام ندادیم.

وی افزود: حق سیصد هوادار داماش که از رشت به اهواز آمده بودند این بود که در ورزشگاه حضور پیدا کنند‌ و جز این خواسته‌ای نداشتیم اما شدیدترین محرومیت و جریمه را نصیب ما کردند. اگر نمی‌خواهند ما باشیم خوب بگویند تا با پای خودمان می رفتیم و این همه بخش خصوصی را متحمل هزینه نکنند.

رئیس شورای شهر رشت با انتقاد از عملکرد ادارات استان اذعان داشت: آقای استاندار چهار ماه پیش به سازمان مدیریت برنامه و بودجه دستور پرداخت پانصد میلیون تومان به تیم ما را داد، اما می‌گوید نمی‌توانیم و سازمان ورزش هم می‌گوید نشدنی است؛ سوال من این است چگونه به تیم‌های پایتخت نشین‌ کمک‌های میلیاردی می‌شود.

همچنین در ادامه و در حالی که اسماعیل حاجی‌پور به انتقاد از درخواست صداوسیما بابت دریافت مبلغی توسط این سازمان جهت پخش دیدارهای خانگی داماش می پرداخت، به یکباره و در اقدامی شبهه انگیز ارتباط تلفنی برنامه قطع شد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار