بسیج سازندگی بهترین بستر برای تحقق فرامین رهبر انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بسیج سازندگی را یکی از بهترین بسترها برای تحقق فرامین رهبر انقلاب دانست.
کد خبر: ۷۹۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 24 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز شنبه در دیدار با مدیران گروه های جهادی و کارآفرینان برتر بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: بسیج سازندگی می تواند بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حوادث چند روز گذشته افزود: در قضایای چند روز گذشته بسیجیان توانستند خوب مدیریت کنند و آمریکا و استکبار جهانی را مأیوس کنند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف  کشور گفت: باید نقاط ضعفی را که خارجی ها از آن سوءاستفاده می کنند را شناسایی کرده و از آن ها به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن به نقطه قوت بهرمند شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: قریب 25 سال است که فحوای فرمایشات مقام معظم رهبری حول اقتصاد و برنامه های اقتصادی است، لذا باید اقتصادمان را قوی کنیم، زیرا آن موهبتی که می تواند ما را مستقل و متکی به خود به دنیا مطرح کند، همین اقتصاد است.

آیت الله علما با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای جوان خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت های جوان تاکید فراوانی دارند و همواره خواهان حضور پر شور جوانان در تمامی عرصه های کشور هستند.

گفتنی است در این دیدار برخی از کارآفرینان بسیجی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار