گزارش هفته سوم لیگ برتر فوتبال ؛
تابناک گیلان: هفته سوم لیگ برتر پانزدهم در روز اول با انجام 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال سپاهان در اصفهان با نتیجه پر گل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۰ 14 August 2015
تابناک گیلان: هفته سوم لیگ برتر پانزدهم در روز اول با انجام 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی تیم فوتبال سپاهان در اصفهان با نتیجه پر گل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید.

سیاه جامگان 1 - نفت تهران 0

خطیبی: میلان را جریمه میکنیم

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیرسول خطیبی سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: من بیش از اینکه برای برد تیم خوشحال باشم برای این خوشحالم که امروز 3-2 بازیکن جوان را به فوتبال کشورمان معرفی کردیم. تا به حال کسی این بازیکنان را نمی‌شناخت و امروز با عملکرد فوق‌العاده بازیکنان توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. از این بابت به فوتبال ایران و خراسان تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم با توجه به اینکه می‌خواستیم از نتیجه نیمه اول دفاع کنیم یک مقدار عقب کشیدیم. برنامه اصلی ما این بود که روی ضربات ایستگاهی حریف ضدحمله کنیم و خطرناک ظاهر شویم. با همه احترامی که به علی منصوریان قائل هستم اما حق ما سه امتیاز بود.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در مورد عملکرد داوری اظهار داشت:‌ من در طول بازی به داوری اعتراض نداشتم و به بازیکنان خودم که عملکرد بدی داشتند اعتراض می‌کرد.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان در مورد درگیری مدافع تیم خود با داور، گفت:‌ با میلان یووانوویچ مطمئن باشید بعد از این اتفاقی که رخ داده برخورد خواهیم کرد و او را جریمه می‌کنیم. البته در پایان داور به خاطر کاری که او انجام داد کارت قرمز به او نشان داد.

در جریان برگزاری نشست خبری، خطیبی به دلیل ترک زودهنگام نشست و قبل از آنکه پاسخ سوال خبرنگاران را بدهد، مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت و همین موضوع ایجاد یک درگیری لفظی شد که خطیبی در ادامه از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد و نشست خبری ادامه پیدا کرد.

منصوریان: مدافع تیم حریف الفاظ نامناسب به کار می برد

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیعلیرضا منصوریان گفت: بازیکنان ما 2 هفته‌ای است که روی نوار بدشانسی قرار دارند. اعتقاد دارم تجربیات هفته‌های نخستین لیگ به ویژه در زمینه اشتباهات فردی می‌تواند برای آینده ما خیلی خوب باشد.

وی افزود: یک پنالتی را از دست دادیم که اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد نتیجه یک بر یک شده و اگر در ادامه از فرصت‌های زیادی که طی 90 دقیقه داشتیم استفاده می‌کردیم حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما این اتفاق نیفتاد و من بابت این پیروزی به تیم سیاه جامگان تبریک می‌گویم. سیاه جامگان تیم جوان و خوبی است که من چهره برخی از بازیکنان این تیم را برای نخستین بار درون زمین می‌دیدم.

سرمربی نفت تهران گفت: در هفته چهارم باید به مصاف ملوان برویم و برای اینکه نتیجه بگیریم فقط باید تلاش، تلاش و تلاش کنیم. از بازی مقابل سیاه جامگان و صبا در هفته گذشته درس‌های بزرگی گرفتیم. 

منصوریان در خصوص عملکرد داور بازی اظهار داشت: به اعتقاد من فغانی عالی قضاوت کرد و ما یکسری اعتراضات نسبت به زمان تلف شده بازی داشتیم که طبیعی بود از سوی بازیکنان سیاه جامگان وقت کشی شود و به فغانی و تیم داوری او تبریک می‌گویم.

وی در مورد درگیری لفظی که با میلان یوانویچ بازیکن تیم سیاه جامگان پس از پایان بازی پیدا کرد گفت: برخی از اصطلاحات انگلیسی که وی به کار می‌برد  اگر ترجمه شود شاید معنی خوبی نداشته باشد و او در نهایت نتیجه کارش را دید. خیلی بد است که یک بازیکن پس از سوت پایان بازی توسط داور اخراج شود.

سرمربی نفت تهران در خصوص حضور تیم نفت در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: زمان پایان لیگ ما با لیگ‌های اروپایی تطابق دارد در حالی که زمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با لیگ‌های کره و ژاپن تطبیق دارد؛ در واقع در حالی که تیم‌های کره‌ای و ژاپنی در پیک آمادگی خود هستند ما و تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس دوران استراحت و بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم و در زمان ترانسفر باید در مراحل بالاتر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. یا زمان برگزاری لیگ‌هایمان باید با کشورهای شرق آسیا تطابق پیدا کند یا اینکه لیگ‌های کره و ژاپن که 2 کشور صاحب فوتبال در آسیا هستند باید با لیگ‌های اروپایی تطبیق پیدا کند.




ملوان 2 - استقلال خوزستان 0

استیلی: با این برد مغرور نمی شوم

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیحمید استیلی  اظهار داشت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و امیدوارم توانسته باشیم آنها را در طول 90 دقیقه خوشحال کرده باشیم.امروز خیلی خوب بودیم در حالی که تنها دو روز تمرین کرده بودیم. نقاط ضعف خود را برطرف کرده و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم،‌خوشبختانه بازیکنانم تاکتیک‌پذیر هستند و به همین دلیل توانستیم امروز پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه راه طولانی در پیش داریم خاطرنشان کرد: اگر امروز قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، قطعاً با این برد مغرور نخواهیم شد چرا که می‌دانیم راه طولانی در پیش داریم امیدوارم هواداران مثل امروز تا پایان لیگ حامی ما باشند.

بختیاری زاده: عذرخواهی داور یک توهین است

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیسیاوش بختیاری‌زاده پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر ملوان اظهار داشت: به تیم ملوان و تماشاگرانش تبریک می‌گویم امروز اولین شکست خود را تجربه کردیم ما مشکلات زیادی داشتیم و در مقابل ملوان بسیار با انگیزه بود.

وی ادامه داد: شرایط بازی به گونه‌ای نبود که ما بخواهیم دو بر صفر بازنده شویم اما انگیزه ملوانی‌ها و فشار تماشاگران موجب شد این اتفاق رخ دهد. ملوان شانس زیادی داشت که توپ‌هایش تبدیل به گل شد اما این شانس برای ما وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه قول داده‌ام تا هفته سی‌ام در مورد داوری صحبت نکنم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم کمک داور اول این بازی ایراداتی داشت که امیدوارم در برنامه 90 این موضوعات مورد کارشناسی قرار بگیرد البته از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم که کارشناس برنامه‌اش آقای میرزابیگی نباشد چرا که کمک داور اول این مسابقه از اقوام وی محسوب می‌شود.

بختیاری‌زاده افزود: به نظرم گل دوم ملوان مشکوک به آفساید بود اما امیدوارم که من اشتباه کرده باشم، همیشه خواسته‌ام از داوران این بوده که از کسی عذرخواهی نکنند اما از اینکه کمک داور خیلی راحت خود را از جریان بازی خارج کرد موجب ناراحتی‌مان شد. بدترین اتفاق برای یک تیم این است که داور از آنها عذرخواهی کند.

وی عنوان کرد:‌ در پایان بازی داور در خصوص گل دوم ملوان به من گفت که چون کمک داور پرچم نزد من هم سوت نزدم بدترین توهین به یک تیم عذرخواهی داور است و از وی خواستم که اگر اشتباهش ثابت شد از ما عذرخواهی نکند به هر حال امیدوارم در مجموع من اشتباه کرده باشم.




سپاهان 4 - پرسپولیس 2


فرکی: هواداران مان سنگ تمام گذاشتند

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیحسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز از هواداران تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند و ما بازی را بردیم. نشان دادند چقدر می توانند در نتیجه گیری سپاهان تاثیر داشته باشد و در همه بازی ها بیایند و نه فقط در بازی با استقلال و پرسپولیس تا پیروزی در هر بازی را تضمین کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که برنده شدیم و 3 امتیاز گرفتیم. البته گل های زیادی رد و بدل شد. در بازی تسلط داشتیم اما در بحث دفاع کردن اشتباه داشتیم و این اشتباه‌ها باعث شد 2 گل بخوریم. نیمه اول 2_2 شد. حریف در 45 دقیقه اول 2 گل روی ضد حمله با ما زد. البته در بین دو نیمه صحبت کردیم که خودمان باشیم برنده می شویم.

فرکی گفت:  این اتفاق در نیمه دوم افتادکه در ادامه 2 گل زدیم و می شد بیشتر هم بزنیم.
وی افزود: اتفاقاتی که در این بازی افتاد شاید 2 صحنه پنالتی به نفع ما می شد باشد البته باید فیلم بازی را ببینم. شاید من اشتباه کرده باشم اما تیمی داوری به اعتقاد من بازی سختی را خوب قضاوت کردند. به پرسپولیس و برانکو خسته نباشید می گویم و امیدوارم در آینده موفق باشند.

برانکو: به پرسپولیس ظلم شد

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیبرانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: بازی خوبی را امروز شاهد بودیم. فکر می کنم تماشاگران لذت بردند. متاسفانه باز هم هواداران مان را مایوس کردیم. البته من به سپاهان تبریک می گویم اما مطمئن هستم نتیجه می توانست چیز دیگری باشد.

وی ادامه داد: نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. متاسفانه فرصت های خوبی به حریف دادیم. یکی از گل ها را نمی دانم آفساید بود یا نه. گل سوم را خودمان به حریف دادیم. یک پنالتی خیلی مشکوک دادیم و پنالتی حریف هم طبق مقررات نبود و این ها اشتباهات بود.

برانکو گفت: ایمان صادقی بعد از بازی در اهواز برایش آسان نبود که در این دیدار به میدان برود،‌اما او عملکرد خوبی داشت. گل اول آفساید بود، گل دوم گل به خودی بود و گل سوم هم یک پنالتی مشکوک بود، اینها را خواهید دید. در مجموع به نظرم امروز در حق پرسپولیس ظلم شد. با این شرایط از عملکرد بازیکنان راضی هستم.




صبای قم 1 - گسترش فولاد 1

دایی: داور مثل آب خوردن 6 کارت زرد به ما داد

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیعلی دایی سرمربی تیم صبای قم، گفت: هر دو مربی راجع به داوری معترض هستیم. از کمیته داوران خواهش می‌کنم که 90 دقیقه بازی را ببینند و قضاوت کنند.

وی ادامه داد:‌ داور در این بازی مثل آب خوردن شش تا کارت زرد به ما داد، مگر می‌شود؟ نیمه اول را نباید جلو می‌افتادیم چرا که آن‌ها در نیمه اول بهتر بودند اما فوتبال این است. در نیمه دوم ما بهتر کار کردیم و پنالتی گرفته شد و ما ندیدیم چطور این پنالتی را گرفتند. من از کمیته داوران خواهش می‌کنم که این بازی را ببینند، ما فقط یک برنامه در تلویزیون داریم که فوتبال را بررسی می‌کند و آن هم فقط محوطه جریمه را نگاه می‌کند. ما در بازی قبل نیز گلی را که روی کاشته خوردیم خطا نبود.

سرمربی تیم صبای قم در ادامه گفت: ما در حال حاضر باید 9 امتیاز گرفته باشیم ولی ما متاسفانه داریم بدجوری ضربه می‌خوریم. داور به تماشاچی‌ها بد و بیراه می گوید که در شأن داوری نیست. آن وقت می‌گویند چرا علی دایی در مورد داوری قضاوت می‌کند. من مجبور می‌شوم درباره داوری صحبت کنم. چرا که سه تا سوت نامناسب می‌تواند نتیجه بازی را عوض کند ولی می گویند در محوطه جریمه که اتفاقی نیفتاد. ما باید به جای اینکه تنها به مربیان و بازیکنان زور بیاوریم، تمام ارکان فوتبال را درست کنیم.

دایی ادامه داد: اگر داوری خوب قضاوت کند نیازی نیست دایی در مورد داوری صحبت کند. درباره داوری کمیته داوران نگاه کند و ببیند چه اتفاقی افتاده است. باید این مسایل حل شود. اگر یک طرف مساله بلغزد ما در فوتبال پیشرفت نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر قضاوت بر داوری اظهار کرد: آیا در زمین اتفاق خاصی افتاد، کسی سرش شکست، کسی مصدوم شد، کسی پایش را گرفت و بیرون آمد؟ اما در این بازی هفت کارت زرد نشان داده شد.

کمالوند: تیمم را از هفته پنجم ببینید

از توهین داور به یک تیم تا جریمه میلان توسط خطیبیفراز کمالوند در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم البته به اعتقاد من جریان بازی 70 به 30 در اختیار گسترش فولاد بود و بیش از 5 موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم.وی افزود: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما اشتباهات داوری در نتیجه تاثیرگذار بود. هم یک پنالتی ما گرفته نشد و هم گلی که سعید دقیقی به ثمر رساند صحیح بود، البته ما پیش از این هم از داوری متضرر شده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: اگر همه چیز در زمینه داوری بخواهد از هفته اول علیه تیم ما باشد درست نیست. مگر می‌شود سعید دقیقی روی بازیکنی که از وی جلوتر است خطا کرده باشد.کمالوند عنوان کرد: گسترش فولاد یک باشگاه قانونمند است و ما بر این اساس در میدان اعتراضی نداشتیم اما این دلیل نمی‌شود که اشتباهات داوری به طور مداوم علیه تیم ما باشد.

وی گفت: تیم ما هنوز 50 درصد توانش را هم نشان نداده و من قبلا هم گفته‌ام که چهره واقعی گسترش فولاد را از هفته پنجم به بعد ببینید.سرمربی گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: از نتیجه بازی به هیچ وجه راضی نیستم و نحوه قضاوت داور هم به هیچ عنوان راضی کننده نبود.


مشرق/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار