کد خبر: ۷۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 11 August 2015
رشت - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از آغاز ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقه های قرآنی اوقاف استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان به خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی افزود: علاقمندان می توانند از طریق سایت www.s-igc.ir نسبت به ثبت نام شان اقدام کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که به هر دلیلی در شهرستانها دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به نواحی مختلف اداره اوقاف در شهرستان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
حجت الاسلام عادلی خاطر نشان کرد: سی و هشتمین دوره مسابقه های قرآن و بیستمین مسابقه های اذان ، ابتهال و تواشیح همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: سی و هشتمین دوره مسابقه های قرآن کریم در رشته های حفظ شامل حفظ پنج جزء، 10 جزء ، 20 جزء، حفظ کل ، قرائت و ترتیل برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: علاقمندان می توانند از طریق سایت www.s-igc.ir نسبت به ثبت نام شان اقدام کنند.
وی اظهار کرد: افرادی که به هر دلیلی در شهرستانها دسترسی به اینترنت ندارند می توانند با مراجعه به نواحی مختلف اداره اوقاف در شهرستان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی مهلت برگزاری مسابقه های مرحله شهرستانی را تا 14 شهریور و مهلت برگزاری مرحله استانی تا 15 آبان عنوان و تصریح کرد: نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می شوند .
وی اظهار داشت: در رشته حفظ ، حفظ پنج جزء فقط تا مرحله استانی و حفظ 10 جزء، 20 جزء تا مرحله کشوری و در حفظ کل نیز برای بانوان تا مرحله کشوری و برای آقایان تا سطوح بین المللی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار