نامه طوفانی شهردار رشت به حسنی ؛
در دو روز اخیر دوبار مشخصاً نه درباره ضعف های احتمالی بلکه درباره مجموعه شهرداری اظهارنظر تندی کردید که با توجه به شناختی که از شما داریم مایه انبساط خاطر را فراهم کرد.
کد خبر: ۳۷۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳ 04 February 2017
تابناک / متن کامل نامه دکتر ثابت قدم به این شرح است:
 
آقای دکتر حسنی، نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی
 
سلام علیکم
 
در دو روز اخیر دوبار مشخصاً نه درباره ضعف های احتمالی بلکه درباره مجموعه شهرداری اظهارنظر تندی کردید که با توجه به شناختی که از شما داریم مایه انبساط خاطر را فراهم کرد.
 
با گذشت شما تاکنون دو بار درباره مدیریت شهری سخن گفته اید. یکبار در تابستان که اظهارنظر شما مورد انتقاد یک عضو شورا قرار گرفت و به شما حرفی را زد که احتمالاً پاسخی برایش ندارید. یکبار هم در دو روز اخیر که اظهارنظرتان نه در حد یک نماینده مجلس بود و نه در شان کسی که خود را دکتر می خواند. البته تا جایی که میدانیم شما تا غروب روز پنجشنبه اصلا در رشت تشریف نداشتید و بر اساس حرف دیگران حرف زدید.
 
آقای حسنی، عملکرد یکساله تان در مجلس به خوبی گویای صلاحیت شما در امور مدیریتی و تقنینی است. کل کارنامه شما محدود به یکی دو نطق میشود که برای آن هم باید قدردان شما بود و خسته نباشید گفت. این در حالی است که دو نماینده دیگر رشت امروز حضور فعالانه ای در سطح ملی دارند و نسبت به مطالبات مدیریت شهری حساسیت بالایی از خود نشان داده اند. چه آقای جعفرزاده که همیشه پیگیر مطالبات بوده و چه آقای کوچکی نژاد که مجدانه نیازهای کلان مدیریت شهری را پیگیری کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. اما شما چه؟ شما چه گامی برای کمک به دستگاههای خدمت رسان به مردم برداشته اید؟
 
اصلا در حوزه مسوولیت خودتان در کمیسیون کشاورزی در مجلس چه کرده اید؟ چه تغییری در قیمت خرید یا تضمین خرید محصولات کشاوری کشاورزان زحمتکش با تلاش شما ایجاد شد؟ اصلا شما چه تلاشی می کنید؟
 
فکر می کنم حرف های امروز شما بازتابی از تصمیم ما در انتخابات گذشته است. ما که به واسطه دوستان خوبی که در اصلاح طلبان همچون آقای رمضانپور داریم، به رغم اعتقادی که به دوستان توانمندی چون سردار آقازاده داشتیم به واسطه اجماع نظر با دوست همفکر اصلاح طلبم که چهره ملی است و با وجود نظر چهره های توانمندی چون سردار امیرگل و نظر همان عضو شورا که در نامه اش شما را آقای حسنی یا حسینی خواند و ریز و درشت بارتان کرد، از شما حمایت کردیم. اما گویا واقعا امر بر شما مشتبه شده. اگر نبود حمایت دوستانی مثل جعفرزاده و حمایت چهره های ملی سیاسی چون الیاس حضرتی، شما الان کجا بودید؟
 
بعد از این کجا خواهید بود؟ شما محصول یک موج بودید اما گویا سوار شدن بر این موج خیلی به زبان تان مزه کرده که بدون داشتن هیچگونه کارنامه ای، غروب روز پنجشنبه و نصف روز پس از قطع برف، در حالی که برق تعداد زیادی از مردم قطع بود، به شهرداری تاختید و این گل واژه را از دهان خارج کردید که اگر شهرداری نبود وضع مردم در برف بهتر بود! واقعاً یک نماینده مجلس نمی داند قطع برق به شهرداری چه ربطی دارد؟
 
امروز حسرت می خورم که چرا بین کاندیداهای باقیمانده در انتخابات پس از تایید برادر عزیزم سردار آقازاده در مجلس نیست. بنده به عنوان شهردار رشت به سهم خودم از مردم رشت بابت این موضوع عذرخواهی می کنم.
 
پیش از این درباره استفاده ابزاری از دین نوشتم، اما حالا می بینم که سیاست بازان این شهر از جمله شما و عده قلیلی از اعضای شورای شهر به نزولات آسمانی هم رحم نمی کنند و در تلاشند از این خوان نعمت نیز استفاده ای ابزاری کنند و استفاده سیاسی خودشان را ببرند.
 
متاسفانه امروز کسانی دلواپس این شهر شده اند که کمترین دلبستگی به شهر ندارند.
 
آقای حسنی، بهتر است شما به فکر آباد کردن حوزه کاری خودتان باشید که در همان مانده اید. همان موجی که شما را سوارش کردیم، به همان سرعت و بی رحمانه خیلی زود از شما حساب کشی خواهد کرد تا پاسخگو باشید شما برای مردم رشت چه کرده اید؟ مردم رشت با وجود شما در مجلس دهم فقط دو نماینده دارند. برای اینکه یک در هزار مرا از اشتباه دربیاورید شرح اقدامات خود را در یک سال اخیر که منتج به اجرا شده فهرست کنید. شهرداری رشت که شما نمره صفر خواهد داد.
 
سیدمحمدعلی ثابت قدم
شهردار رشت
برچسب ها: شهردار رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار