تابناک گیلان / نتایج انتخابات آمریکا را به طور لحظه به لحظه پوشش می دهد.
کد خبر: ۳۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 09 November 2016
تابناک گیلان نتایج انتخابات آمریکا را به طور لحظه به لحظه پوشش می دهد.


10:40  رئیس ستاد انتخابات هیلاری کلینتون گفت نبرد هنوز پایان نیافته است و فردا آرا را شمارش خواهیم کرد.  او گفت ما شکست را به رسمیت نمی شناسیم. اگر چه ترامپ بیش از 274 رای الکترال به دست آورده است. بروید به خانه هایتان فردا همدیگر را می بینیم.

10:35 در مجلس نمایندگان نیز جمهوری خواهان با کسب 231 کرسی از دموکرات ها با 169 کرسی همچنان اکثریت را در اختیار دارند

ویژه انتخابات آمریکا/ و اینک پرزیدنت ترامپ...
10:33 تشکر ستاد انتخاباتی ترامپ از مردم آمریکا. پایگاه اینترنتی ترامپ با برداشتن پیام ها و سخنرانی های تبلیغاتی وی، این جمله را درج کرده است «ازحمایت شما متشکرم»

10:31  وزیر خارجه فرانسه در واکنش به پیروزی دونالد ترامپ گفت کشورش دوست آمریکا باقی خواهد ماند. وی افزود ما منتظر سیاستهای رئیس جمهور جدید خواهیم ماند.

10:30 هنوز ستاد مرکزی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نتایج اعلام شده از برخی منابع خبری را تایید نکرده است.

10:25  ایالت های ویسکانسین و پنسیلوانیا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ را رقم زدند.

10:20 دونالد ترامپ با کسب 274 رای الکترال در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی رسید و به کاخ سفید راه یافت.
هیلاری کلینتون 215 رای الکترال به دست آورد

ویژه انتخابات آمریکا/ و اینک پرزیدنت ترامپ...

10:08 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد

10:00  مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه در پیامی در صفحه توئیتر خود  به دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفت.

09:55  جمهوریخواهان کنترل سنای آمریکا را حفظ کردند.

ویژه انتخابات آمریکا/ و اینک پرزیدنت ترامپ...

09:50 روزنامه نیویورک تایمز در پیش بینی خود از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا این لحظه شانس پیروزی دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه را 95 درصد اعلام کرد. 
نیویورک تایمز همچنین پیش بینی کرد ترامپ در پایان شمارش آرا بین 300 تا 310 رای الکترال را به خود اختصاص دهد.
09:47 دونالد ترامپ در ایالت آریزونا از هیلاری کلینتون پیش افتاده است. دونالد ترامپ تاکنون توانسته است چهل و نه ممیز چهار دهم درصد از کل آرای انتخاباتی را در این ایالت به دست بیاورد. این درحالی است که تعداد آرای هیلاری کلینتون در این ایالت، تاکنون چهل و پنج ممیز هفت دهم درصد است. 

09:45 جدیدترین نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان دهنده پیروزی هیلاری کلینتون بر دونالد ترامپ جمهوری خواه در ایالت مین است. براساس جدیدترین نتایج اعلام شده ، دونالد ترامپ تاکنون توانسته است دویست وپنجاه و چهار آرای الکترال به دست بیاورد. این درحالی است که تعداد آرای الکترال هیلاری کلینتون، تاکنون دویست و هجده رای است. او با پیروزی در ایالت مین به این رقم رسیده است.

09:30 پیروزی ترامپ در پنسیلوانیا نتیجه رقابت برای رسیدن به کاخ سفید را تعیین خواهد کرد. شمارش بیش از 95 درصد از آرای پنسیلوانیا نشان می دهد ترامپ 48/5 درصد آرا را به دست آورده است.این ایالت بیست رأی الکترال دارد.

09:25 اختلاف ترامپ و کلینتون در ایالت پنسیلوانیا همچنان در حال افزایش است.بیش از 95 درصد آرا در این ایالت شمارش شد و ترامپ با فاصله زیادی از کلینتون پیشی گرفت.

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ260 کلینتون 215
09:15 با افزایش احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طرفداران او جشن زودهنگام پیروزی گرفتند  

   
09:05  هیلاری کلینتون در ایالت نوادا به پیروزی رسید و شش رای الکترال دیگر به دست آورد و به 215 رای رسید.

09:01 جمهوری‌خواهان با یک کرسی بیشتر، اکثریت را در سنای آمریکا به دست آوردند .جمهوری‌خواهان 48 کرسی در اختیار دارند

09:00 نگرانی طرفداران هیلاری کلینتون از نتایج انتخابات و عقب ماندن از ترامپ

08:50  براساس جدیدترین نتایج اعلام شده ، دونالد ترامپ تاکنون توانسته است چهل و هشت ممیز سه دهم درصد از کل آرای مردم آمریکا  به دست بیاورد. این درحالی است که تعداد آرای هیلاری کلینتون چهل و هفت ممیز دو دهم درصد از کل آراء است. گری جانسون نامزد حزب لیبرترین نیز دو ممیز چهار دهم درصد از کل آرای مردمی را در آمریکا به دست آورده است. این تعداد نشان دهنده بالارفتن بخت حزب سوم در انتخابات آمریکا در مقایسه با ادوار گذشته است.

08:35 جدیدترین نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از عقب ماندن دونالد ترامپ جمهوری خواه از هیلاری کلینتون دموکرات در ایالت نوادا است.

08:30  رای گیری در آمریکا پایان یافت و شمارش آراء گویای برتری قابل توجه دونالد ترامپ است. باتوجه به این نتایج هیلاری کلینتون دموکرات  در این رقابت بازنده شده است و دونالد ترامپ جمهوری خواه به سمت کاخ سفید می رود. با اعلام نتایج اولیه انتخابات آمریکا، شادی زودهنگامی در ستاد مرکزی دونالد ترامپ در شهر نیویورک آغاز شده است.

08:25 شمار کرسی های جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا به 204 کرسی رسید و 138 کرسی از آن دموکرات ها شده است.

08:20  طرفداران کلینتون از فاصله زیادی که با ترامپ در آرای کالج پیدا کرده اند ناراحت هستند و اشک می ریزند.


08:15 هیلاری کلینتون با انتشار پیام توییتری ظاهرا خودش را برای شکست آماده می کند. 

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دقایقی پیش پیامی توییتری منتشر کرد. 
هیلاری کلینتون در این پیام توییتری اعلام کرد.. این تیم ( تیم انتخاباتی ما) چیزهای زیادی برای افتخار کردن دارد، هر اتفاقی که امشب بیفتد بازهم از شما به خاطر همه چیز ممنونم.

08:10  آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به260 رای رسید

08:06  آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به255 رای رسید


ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ239 کلینتون 221
08:05 آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به 239 رای رسید

08:04 بر اساس جدیدترین آمار، شمار آرای الکترال نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به 209 رای رسید

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ239 کلینتون 221
08:01 با توجه به جدیدترین آمار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش بینی می شود نامزد جمهوری خواهان در ایالت میشیگان نیز به پیروزی برسد
08:00 آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به 232 رای رسید

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ232 کلینتون 209
07:45 دونالد ترامپ 49 درصد و هیلاری کلینتون 46.5 درصد آرا را کسب کرده اند.

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ223 کلینتون 209

07:41 دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در ایالت میشیگان نیز به پیروزی رسید.

07:40 بر اساس جدیدترین آمار، آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به 223 رای و شمار آرای الکترال کلینتون نیز به 209 رای رسید

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ223 کلینتون 209
07:38 دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در ایالت های آیداهو به پیروزی رسید

07:37 هیلاری کلینتون، نامزد دموکراتها در ایالت های هاوایی و کالیفرنیا به پیروزی رسید.هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب 55 رای الکترال در کالیفرنیا ، در این ایالت پیروز شد.

07:35  براساس جدیدترین نتایج اعلام شده ، دونالد ترامپ تاکنون توانسته است دویست و شانزده آرای الکترال را به دست بیاورد. این درحالی است که تعداد آرای الکترال هیلاری کلینتون، تاکنون دویست و دو رای است. 

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ 217 کلینتون 202
07:31  ماراتن انتخاباتی آمریکا پس از حدود دو سال امروز پایان می یابد.  باتوجه به اختلاف زمان ایالتهای شرقی و غربی آمریکا، زمان رای گیری در ایالتهای غربی دیرتر از ایالتهای شرقی است. باهمه این اوصاف، ساعت هفت و نیم صبح به وقت تهران، رای گیری در پنج ایالت غربی آمریکا ازجمله کالیفرنیا نیز پایان یافت و به این ترتیب، بازه زمانی رای گیری در روز انتخابات آمریکا بسته شد و از این به بعد دیگر هیچ رایی به صندوق انداخته نخواهد شد و فقط شمارش آراء انجام خواهد شد. 

07:30  دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب 29 رای الکترال در فلوریدا ، در این ایالت پیروز شد.

07:27 بر اساس جدیدترین آمار، آرای الکترال دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به 213 رای رسید

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ 213 کلینتون 131


07:25 تعداد آرای الکترال دونالد ترامپ به یکصد و هشتاد و سه رای رسید.

ویژه انتخابات آمریکا/ترامپ 213 کلینتون 131


07:13 جدیدترین نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا نشان می دهد اختلاف شمار آرای جمهوری خواهان با دموکرات ها به بیش از 50 کرسی رسیده است.
تاکنون 164 کرسی مجلس نمایندگان آمریکا از آن جمهوری خواهان شده است و 111 کرسی نیز به دموکرات ها رسیده است

07:10  هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب 9 رای الکترال در کلرادو ، در این ایالت پیروز شد.

07:08  دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 169 رای  در برابر هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات با 131 رای پیشتاز است.

07:04 پل رایان از چهره های برجسته جمهوریخواه در مجلس نمایندگان ‌آمریکا است روز سه شنبه بار دیگر در ایالت «ویسکانسن» رای آورد و دوره عضویت وی در مجلس نمایندگان آمریکا تمدید شد.

 07:03  هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب 9 رای الکترال در کلرادو ، در این ایالت پیروز شد.

07:02 شاخص بازارهای بورس آمریکا روز سه شنبه پس از انتشار نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری این کشور که پیشتازی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه را نشان می دهد کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ، شاخص های « اس اند پی 500 » ، « نزدک » و « داو جونز » پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات حدود سه درصد کاهش یافت.

07:00 بر اساس جدیدترین آمار، با پیروزی ترامپ در ایالت اوهایو شمار آرای الکترال او به 158 رای رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار