امام جمعه فردیس : مجلس نمایندگان دلسوز و انقلابی می خواهد

کد خبر: ۱۸۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 26 February 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: برای پاسداری از ارزش های والای نظام اسلامی ، مردم باید نمایندگان دلسوز و انقلابی انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز شهرستان فردیس افزود: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که مومن ، انقلابی ، ولایتمدار ، خدمتگزار و دلشان برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بسوزد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح گفت: مجلس نیروهای انقلابی می خواهد و نیروهایی که در مقابل آمریکا و صهیونیست و غرب از خودشان وادادگی از خود نشان ندهند و در مصالح کشور تصمیمات معقول را در نظر بگیرند.

ایمانی گفت: باید کسانی را به مجلس فرستاد همه تلاش خود را برای اجرایی شدن اهداف انقلاب و ولایت پیش ببرند.

وی افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات عاملی برای یاس بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی است چرا که نشان می دهد مردم برای انقلاب ،اهداف و آرمانهای خود اهمیت قائل هستند و اجازه نفوذ و دخالت در سرنوشتشان را نمی دهند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اگرچه ممکن است برخی کاستی موجب دلخوری مردم شود اما همین مردم در دفاع حقوق ملی در برابر دشمنان کوتاه نمی آیند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: 60 درصد درآمد شهرستان فردیس به شهرداری کرج واریز می شود چرا نباید فردیس شهرداری و شورای شهر مستقل نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: بعضی ها اعتقاد دارند که اگر فردیس از کرج جدا شود، دیگر کلانشهر کرج نخواهیم داشت اما باید گفت که چرا سهم فردیس از پروژه های عمرانی کم است ؟

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار