نماینده مردم رودسر و املش در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: به نظر می‌رسد این‌بار اصلاح‌طلبان به جای مقابله با موانع، پرش از روی آن را به عنوان راهبرد انتخاباتی خود در پیش گرفته‌اند و نمی‌خواهند به بهانه رد صلاحیت گسترده میدان مسابقه را خالی کنند و پیش از سوت آغاز بازی شاهد پایکوبی رقیب باشند.
کد خبر: ۱۷۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 08 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: به نظر می‌رسد این‌بار اصلاح‌طلبان و نزدیکان به دولت به جای مقابله با موانع، پرش از روی آن را به عنوان راهبرد انتخاباتی خود در پیش گرفته‌اند و نمی‌خواهند به بهانه رد صلاحیت گسترده میدان مسابقه را خالی کنند و پیش از سوت آغاز بازی شاهد پایکوبی رقیب باشند.

به گزارش تابناک گیلان، این استراتژی از همان ماه‌های اول پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخابات مجلس نیز در دستور کار قرار گرفت و جمع‌بندی بزرگان اصلاحات این شد که در هر میدان فراهم آمده از سوی نهادهای نظارتی باید بازی کرد.


محمدمهدی رهبری ، نماینده مردم رودسر و املش در گفت و گویی با تابناک ، درخصوص آخرین وضعیت انتخابات استان اظهار کرد: از اصول اولیه دین ما رعایت اخلاق و اخلاقمداری است اما هر بار که به انتخاباتی در این کشور نزدیک می شویم ، عده ای شروع به بی اخلاقی و بی حرمتی ها می کنند.

نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: عده ای در این کشور ، حد و مرزی برای انتقاد کردن قائل نیستند و هرچه می خواهند می گویند که این امر به ضرر نظام و کشور تمام می شود.

رهبری خاطرنشان کرد: اگرچه مجلس نهم تندروی هایی داشت که به ضرر کل مجلس تمام شد اما پیش بینی از وضعیت مجلس اینده بسیار سخت است و معمولا موج های قبل از انتخابات تعیین کننده هستند و باید منتظر ماند که در هفته های اخیر چه اتفاق جدید و چه موجی در راه خواهد بود.







این نماینده گیلانی ادامه داد: مجلس آینده قطعا مجلس عاقل تر و پخته تری نسبت به مجلس نهم خواهد بود و روحیه اعتدالی آن همه گیر خواهد شد.

وی افزود: در ماه های نزدیک به انتخابات شاهد بسیاری از بی اخلاقی ها بودیم و به بسیاری از بزرگان نظام بی احترامی شد ، درحالی که همه باید قدر دان سرمایه های بزرگ این نظام و انقلاب باشیم.

رهبری در پایان در خصوص ترکیب مجلس آینده اظهار داشت: مجلس دهم شبیه مجلس سوم و ششم نخواهد شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد نزدیک به 80 درصد ترکیب فعلی نمایندگان گیلان تغییر می کنند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
جناب رهبری ضمن عرض ادب اینجانب راجع به اخلاق مداری مورد ادعای جنابعالی یکبار ایمیلی ارسال داشتم که پاسخی دریافت نشد پاکدامنی این نیست که حضرتعالی بودجه های عمرانی حوزه انتخابیه را تنها صرف آبادانی زادگاه خود کنی وحقوق حوزههای دیگر را پایمال نمایی و در پی آن رایتان را در زادگاه تان بیمه کنید بدعتی بنا نهادید که با هیچیک از معیارهای عرفی اخلاقی وشرعی سازگاری ندارد تعارض بی پایه ای در حوزههای رودسر با این سیاست پی افکندید که تا سالیان سال برجای خواهد ماند کاش ذره ای آن همتی که در راه آبادانی زادگاه دورافتاده خود معطوف میداشتید صرف حوزه های دیگری میکردید که با هزار مصیبت دست بگریبانند تلاش شما در زباله دان کردن رودسر برای املش با احداث کارخانه ناقص کمپوست جزئی از باقیات وصالحات حضرتعالی است که هر بار بوی تعفنی که شهر را فرا میگیرد صد رحمت ! برای شما در پی خواهد داشت گویا خانه ملت میراث شماست این میراث بر شما ارزانی باد
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
باسلام
مطمئنا میزان خدمت و آبادانی ارائه شده به حومه رودسر با توجه به میزان سابقه نمایندگی آقای رهبری رضایت بخش نیست. ولی جبهه گیری های ملی ایشان در مجلس با توقعاتش همخوانی داره.و شهامت و شجاعتش در گیلان مثال زدنیست. وبخشی از عدم پیشرفت ما بخود ما برمیگرده ملتی که رای خود را به پول بفروشه ....! چطور میتونه پیشرفت بکنه...!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
نمایندگان دوره پیشین منجمله آقای رهبری در مورد سکوتشان در مجلس در قبال تخلفات وزرای آقای احمدی نژاد امروز وظیفه دارند به موکلین خود توضیح دهند که چه اتفاق افتاد در این دوران میلیاردها دلار درآمد ارزی حتی ذخیره صندوق ارزی بر باد رفت و تورم چهل درصدی بر سر سفره مردم نشست آقای رهبری با آن شجاعتش کجا بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار