پیامک های منتشر شده از قول رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه وضعیت بهداشت و درمان گیلان، غیرواقعی و کذب است.
کد خبر: ۱۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیامک های منتشر شده از قول رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه وضعیت بهداشت و درمان گیلان، غیرواقعی و کذب است.

در این اطلاعیه آمده است: هدف از انتشار چنین پیامک های غیرواقعی، تحت الشعاع قراردادن سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان گیلان است. 

در این اطلاعیه افزوده شده: در سفر وزیر بهداشت با افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی و ورود این پروژه ها به چرخه خدمت رسانی در حوزه سلامت، تحول شگرفی در ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان ایجاد می شود.

در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان آمده است: با پی گیری دستگاه های نظارتی با منتشرکنندگان چنین پیامک های غیرواقعی برخورد قانونی می شود.

روز گذشته (یکشنبه) در اولین روز از سفر وزیر بهداشت به گیلان، بیمارستان 32 تختخوابی امام رضا (ع) شفت، بیمارستان 17 شهریور رشت و بخش رادیوتراپی بیمارستان رازی این شهر افتتاح شد. 

دیدار با بیماران بستری در بیمارستان بندرانزلی و بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار از دیگر برنامه های روز اول سفر وزیر بهداشت به استان گیلان بود. 

بیمارستان نیکوکار املش نیز امروز (دوشنبه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. 

بیمارستان نیکوکار املش و بخش دیالیز بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر در شرق استان گیلان نیز امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید. 

بازدید از بیمارستان شهید امینی لنگرود، افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیگر برنامه های امروز (دوشنبه) وزیر بهداشت در این استان است. 

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.ک
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار