مدرسان دوره آموزشی مذکور رحمت نوری و علی عروجی هستند که به تشریح نکات لازم برای شرکت‌کنندگان در این دوره می‌پردازند.دبیر هیئت والیبال گیلان با اشاره به حضور شرکت‌کنندگان غیرگیلانی در کلاس مذکور افزود: مربیان مختلف والیبال از استان‌های تهران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، البرز و گیلان در این دوره آموزشی حضور یافته‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مجتبی بیداریان امروز در رشت با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه یک والیبال اظهار کرد: کلاس مربیگری درجه یک والیبال با حضور 25 مربی از 12 اسفند در رشت آغاز شده و تا 20 اسفند ماه جاری به میزبانی هیئت والیبال گیلان ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: مدرسان دوره آموزشی مذکور رحمت نوری و علی عروجی هستند که به تشریح نکات لازم برای شرکت‌کنندگان در این دوره می‌پردازند.

دبیر هیئت والیبال گیلان با اشاره به حضور شرکت‌کنندگان غیرگیلانی در کلاس مذکور افزود: مربیان مختلف والیبال از استان‌های تهران، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، البرز و گیلان در این دوره آموزشی حضور یافته‌اند.

وی افزود: هیئت والیبال گیلان تمام تلاش خود را معطوف به میزبانی مطلوب و برگزاری بهینه این کلاس آموزشی کرده است.

بیداریان درباره برگزاری دیگر کلاس‌های آموزشی توسط هیئت والیبال گیلان تصریح کرد: کلاس‌های داوری و مربیگری در سطوح مختلف در اسفند ماه در دستور کار قرار داد که برخی از این کلاس‌ها نظیر کلاس مربیگری درجه 3 آقایان و بانوان برگزار و به اتمام رسیده و دوره‌های دیگر نیز در حال برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات کار است.

به گفته وی، کلینیک‌های آموزشی مختلف داوری والیبال در چند نوبت در طول دو ماه اخیر توسط هیئت والیبال گیلان برگزار شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار