در این مسابقه که در لنگرود برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 47 بر 45 تیم تیم شهرداری لنگرود را شکست دهد .
کد خبر: ۱۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در ادامه دور برگشت مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه ها و دستجات آزاد گیلان جام خلیج فارس ، تیم درفک رشت مقابل شهرداری لنگرود پیروز شد .

در این مسابقه که در لنگرود برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه 47 بر 45 تیم تیم شهرداری لنگرود را شکست دهد . 

در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال درفک رشت بهتر از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت تا به اولین پیروزی خود در دور برگشت این رقابت ها دست یابد . 

همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها، تیم های بسکتبال کوچصفهان و ستارگان صومعه سرا در کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال ستارگان صومعه سرا با نتیجه 61 بر 56 برابر تیم کوچصفهان به برتری دست یافت تا این تیم دومین پیروزی خود در دور برگشت این مسابقات را کسب کند . 

در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام خلیج فارس 9 تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند . 

بر این اساس در این دوره از مسابقات، تیم های بسکتبال شهرداری رشت ، شهرداری لنگرود ، کوچصفهان ، جوانان آرنا ، شهرداری لاهیجان ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان بندرانزلی ، درفک رشت و ستارگان صومعه سرا حضور دارند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار