وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
حاضریم با این وحدت رویه که در استان است، حمایت های لازم را جهت استقرار یک برنامه جامع سلامت برای کل استان داشته باشیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، امید را در دل مردم ایران روشن کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی عصر یکشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: این طرح، امید را در دل مردم روشن کرد.

وی حضور وزیر بهداشت در دولت تدبیر و امید را بسیار مثمرثمر خواند و اظهار کرد: ما طرفدار خدمت و اداره مردم هستیم و حضور شما مصداق این امر است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش های استاندار و همراهی نمایندگان برای پیشرفت گیلان گفت: در حال حاضر وحدت فکری و عملی خوبی در استان وجود دارد به طوری که دوستی ها ، مشکلات را حل می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت بهداشت در خصوص استقرار برنامه جامع سلامت در گیلان گفت: ما آمده ایم تا کمک کنیم چراکه بخشی از زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان فرسوده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: حاضریم با این وحدت رویه که در استان است، حمایت های لازم را جهت استقرار یک برنامه جامع سلامت برای کل استان داشته باشیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد.

استاندار گیلان نیز در این نشست، از وزیر بهداشت خواست مرکز ترومای کشور در رشت راه اندازی شود.

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 30 میلیون گردشگر در گیلان اقامت می کنند، افزود: با توجه به پتانسیل های موجود، امکان راه اندازی نخستین مرکز ترومای جاده ای کشور در رشت وجود دارد.

طرح تحول نظام سلامت، خدمتی صادقانه از سوی دولت در حوزه بهداشت و درمان به شمار می رود که با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی از 15 اردیبهشت ماه امسال به اجرا درآمد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر یکشنبه در بدو ورود به گیلان، از بیمارستان 32 تخت خوابی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان رودبار بازدید کرد. 

بیمارستان تخصصی اطفال 17 شهریور رشت، بخش رادیوتراپی مرکز آموزشی درمانی رازی این شهر و همچنین بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت عصر یکشنبه با حضور قاضی زاده هاشمی افتتاح شد. 

وزیر بهداشت همچنین شامگاه یکشنبه از بیمارستان شهید بهشتی و واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان واقع در بندرانزلی بازدید کرد.

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار